#1
Hah de incidenten worden met de dag grappiger.


Die mogen.flashkop zei:ja ok, toeristen verbieden vind ik goe id, buiten enkele belgen dan?![]()
Enesteene zei:godzijdank woon ik in LWD, nagenoeg geen toeristen hier![]()

Nick de Neger zei:Ik vind dat ze vanaf nu alleen nog drugs mogen verkopen aan mensen met een Nederlands paspoort... die verrote toeristen hier verkloten het voor ons en zichzelf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."