Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel aanhoudingen voor drugs tijdens dance-event Qlimax

Veel aanhoudingen voor drugs tijdens dance-event Qlimax

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AsfaltjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dit toch nogal Amerikaanse toestanden worden eerlijk gezegd.

DWZ, de gebruiker wordt gecriminaliseerd en de handelaar gaat vrij uit, want die is zo uitverkocht op zo'n feestje natuurlijk.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel aanhoudingen voor drugs tijdens dance-event Qlimax
Uitgegeven: 18 november 2007 15:13
Laatst gewijzigd: 18 november 2007 15:53

ARNHEM - De politie heeft tijdens het dance-event Qlimax in de nacht van zaterdag op zondag 280 aanhoudingen verricht, de meeste wegens drugsbezit.

Het evenement verliep verder op een enkel incident na rustig, aldus de politie zondag. Het evenement in het Gelredome trok 25.000 bezoekers.

Een van de aangehouden personen had 35 xtc-pillen bij zich, de grootste hoeveelheid die werd aangetroffen.

Dagvaarding

Van de aangehouden personen kregen er 63 een dagvaarding. Nog 19 verdachten betaalden direct een boete, in totaal voor 2760 euro. Tien zaken werden geseponeerd.

Drie personen werden niet voor drugs, maar voor andere feiten aangehouden. Het ging daarbij onder meer om openstaande boetes en misdragingen.

(c) ANP


http://www.nu.nl/news/1320540/13/rss/Veel_aanhoudingen_voor_drugs_tijdens_dance-event_Qlimax.html

Vorig jaar @ Awakenings was dit de maatstaf;
De politie controleerde op het bezit van een handelshoeveelheid aan drugs. Dat betekent een feestganger niet meer dan vijf pillen, niet meer dan een halve gram cocaïne en niet meer dan een halve milliliter GHB bij zich mag hebben, anders is die persoon in overtreding.



Er is vast wel een DF-er tegen de lamp gelopen...onthul uzelf :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is die hoeveelheid voor LSD dan, want ik zie voor xtc 5 pillen staan.. maar wat issss de hoeveelheid LSD waarmee je betrapt mag worden?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lektroluv zei:
Vorig jaar @ Awakenings was dit de maatstaf;
De politie controleerde op het bezit van een handelshoeveelheid aan drugs. Dat betekent een feestganger niet meer dan vijf pillen, niet meer dan een halve gram cocaïne en niet meer dan een halve milliliter GHB bij zich mag hebben, anders is die persoon in overtreding.
Klik om te vergroten...

Een halve milliliter GHB kun je ook zo lekker veel mee :rolleyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe precisie denk ik?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat weet je toch als je naar Qlimax/Arnhem gaat!? Ik snap dat mensen hier nog verbaasd over zijn dat er mensen zijn opgepakt. Arnhem is zero-tolerance.

Lektroluv zei:
Vorig jaar @ Awakenings was dit de maatstaf;
De politie controleerde op het bezit van een handelshoeveelheid aan drugs. Dat betekent een feestganger niet meer dan vijf pillen, niet meer dan een halve gram cocaïne en niet meer dan een halve milliliter GHB bij zich mag hebben, anders is die persoon in overtreding.
Klik om te vergroten...

Dit was toen echt niet de maatstaf hoor. Er zijn toen ook mensen opgepakt voor minder dan 5 pillen. Het was toen net als het altijd in Arnhem is zero-tolerance.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen politie gezien, en ik mocht met m'n lieve gehandicaptenglimlachje zo doorlopen/rijden (ik zat op een snoepzakje) :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
weet ik waar ik moet grijpen voor een lollie :beer:

flauw, je mag me slaan :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Enesteene zei:
weet ik waar ik moet grijpen voor een lollie :beer:

flauw, je mag me slaan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jij geile flikker :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."