Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCriminelen mengen hasj met fijn zand

Criminelen mengen hasj met fijn zand

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
jah, de weed van op straat dus :confused:
+ ik woon in belgie dus daar zullen ze dat ook wel doen gok ik zo dan
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
VENLO (GPD) Nederlandse drugscriminelen brengen steeds vaker grote partijen vervuilde hasj en wiet op de buitenlandse markt. Om extra kilo's te krijgen, vermengen zij de softdrugs met zetmeel, fijn zand, glaspoeder, vispoeder of zelfs met het zware loodpoeder.

Onderzoeker Peter van Dijk van het Trimbosinstituut, het kennisinstituut voor onder meer verslavingszorg, bevestigt de trend: "Nederlandse handelaren worden creatiever én proffesioneler als de prijzen van softdrugs stijgen. Dit hebben we eerder ook in de cocainehandel gezien".
\\Volgens Van Dijk zijn er nauwelijks aanwijzingen dat de gezondheid van drugsgebruikers door de toevoeging in gevaar is gebracht. "je betaalt te veel voor troep, maar daar blijft het dan ook bij".

19-01-2008
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meh, vroeger ging het nog om kwaliteit leveren, nu is het alleen maar geld verdienen. Gewoon legaal maken die hap, dan heb je dit soort gezeik ook niet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is allang bekend. Het is hier nog steeds een stuk minder erg als in engeland. Hier smaakt hasj nog naar hasj, is de rook niet zwart en wordt je stoned op een vergelijkbare manier als wiet. Daar niet, dat wil je echt niet mee maken.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Dit is allang bekend. Het is hier nog steeds een stuk minder erg als in engeland. Hier smaakt hasj nog naar hasj, is de rook niet zwart en wordt je stoned op een vergelijkbare manier als wiet. Daar niet, dat wil je echt niet mee maken.
Klik om te vergroten...

soapbars? :(
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
is lood poeder niet hartstikke giftig?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
barry zei:
is lood poeder niet hartstikke giftig?
Klik om te vergroten...

alleen in grote hoeveelheden kan je erdoor vergiftigd raken. kleine hoeveelheden zijn niet schadelijk.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Northawke zei:
Meh, vroeger ging het nog om kwaliteit leveren, nu is het alleen maar geld verdienen. Gewoon legaal maken die hap, dan heb je dit soort gezeik ook niet.
Klik om te vergroten...

zonde he... :P . waar zijn die hobbykwekertjes die gewoon een lekker wietje voor een leuke prijs willen "delen"
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#9
En weer een goede reden om te legaliseren.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
nicolai zei:
Northawke zei:
Meh, vroeger ging het nog om kwaliteit leveren, nu is het alleen maar geld verdienen. Gewoon legaal maken die hap, dan heb je dit soort gezeik ook niet.
Klik om te vergroten...

zonde he... :P . waar zijn die hobbykwekertjes die gewoon een lekker wietje voor een leuke prijs willen "delen"
Klik om te vergroten...

hierzo :wave:
voor vrienden is er zelf geen prijs aan verbonden
zolang het maar over een paar gram gaat
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
zolang ze maar in de cff-shop eerlijk zijn :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik wat heb, gaat er veel naar vrienden en familie. :mrgreen: Ik denk dat ik vorig jaar al wel een halve kilo weggegeven heb.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
het hobbiekwekertje wordt opgejaagd door instanties en kliklijnen

posters hangen op zijn voorgevel: Hier zat een wietkweker !

Nederland is zijn glorie kwijt, de kristenhonden en PJB El Premier verzieken het klimaat.

:hearteyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd, de zand en vispoeder vind ik niet zo erg maar ik hoef heus geen glaspoeder of loodpoeder tussen me hasj of weed hebben.

is het fabeltje toch waar van glas tussen je weed
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
barry zei:
is het fabeltje toch waar van glas tussen je weed
Klik om te vergroten...
Enesteene zei:
VENLO (GPD) Nederlandse drugscriminelen brengen steeds vaker grote partijen vervuilde hasj en wiet op de buitenlandse markt.
Klik om te vergroten...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Northawke zei:
Als ik wat heb, gaat er veel naar vrienden en familie. :mrgreen: Ik denk dat ik vorig jaar al wel een halve kilo weggegeven heb.
Klik om te vergroten...
geen nieuwe vriend nodig?? lol
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Enesteene zei:
VENLO (GPD) Nederlandse drugscriminelen brengen steeds vaker grote partijen vervuilde hasj en wiet op de buitenlandse markt.
Klik om te vergroten...
[/quote]
onder andere in Frankrijk
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
BuZzRiDeR zei:
Northawke zei:
Als ik wat heb, gaat er veel naar vrienden en familie. :mrgreen: Ik denk dat ik vorig jaar al wel een halve kilo weggegeven heb.
Klik om te vergroten...
geen nieuwe vriend nodig?? lol
Klik om te vergroten...

:mrgreen: Je mag altijd een keer langskomen, hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."