#1
jah, de weed van op straat dus
+ ik woon in belgie dus daar zullen ze dat ook wel doen gok ik zo dan
+ ik woon in belgie dus daar zullen ze dat ook wel doen gok ik zo dan
azgaza zei:Dit is allang bekend. Het is hier nog steeds een stuk minder erg als in engeland. Hier smaakt hasj nog naar hasj, is de rook niet zwart en wordt je stoned op een vergelijkbare manier als wiet. Daar niet, dat wil je echt niet mee maken.
barry zei:is lood poeder niet hartstikke giftig?
Northawke zei:Meh, vroeger ging het nog om kwaliteit leveren, nu is het alleen maar geld verdienen. Gewoon legaal maken die hap, dan heb je dit soort gezeik ook niet.
nicolai zei:Northawke zei:Meh, vroeger ging het nog om kwaliteit leveren, nu is het alleen maar geld verdienen. Gewoon legaal maken die hap, dan heb je dit soort gezeik ook niet.
zonde he... :P . waar zijn die hobbykwekertjes die gewoon een lekker wietje voor een leuke prijs willen "delen"
Ik denk dat ik vorig jaar al wel een halve kilo weggegeven heb.barry zei:is het fabeltje toch waar van glas tussen je weed
Enesteene zei:VENLO (GPD) Nederlandse drugscriminelen brengen steeds vaker grote partijen vervuilde hasj en wiet op de buitenlandse markt.
geen nieuwe vriend nodig?? lolNorthawke zei:Als ik wat heb, gaat er veel naar vrienden en familie.Ik denk dat ik vorig jaar al wel een halve kilo weggegeven heb.
[/quote]Enesteene zei:VENLO (GPD) Nederlandse drugscriminelen brengen steeds vaker grote partijen vervuilde hasj en wiet op de buitenlandse markt.
BuZzRiDeR zei:geen nieuwe vriend nodig?? lolNorthawke zei:Als ik wat heb, gaat er veel naar vrienden en familie.Ik denk dat ik vorig jaar al wel een halve kilo weggegeven heb.
Je mag altijd een keer langskomen, hoor."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."