#1
jij hebt zeker het eerste half uur gekekenLake zei:Zeitgeist is echt klinkklare bullshit.
ik vind de conclusie in het 3e deel gruwelijk en begrijpelijk.
jij hebt zeker het eerste half uur gekekenLake zei:Zeitgeist is echt klinkklare bullshit.
Nick de Neger zei:Thanks voor de tip! Ik ga hem zeker nog een keer kijken en zelf wat achtergrond informatie overal bijzoeken. Niet omdat ik paranoia ben, maar wel omdat het een goed punt is wat ze noemen en het 'klopt' helemaal. Maar zoals ik eerder al heb gezegt neem ik nietmaar zomaar dingen voor waar![]()


) Opzich zou dat deel een apparte film kunnen zijn los van de rest, maar dit doen ze er dus mijns inziens expres voor om de kijker langzaam in de juiste sfeer te brengen (de sfeer van "heel de wereldbevolking zijn een stel achterlijke schapen die overal in trappen")Vergis je niet dat een heleboel mensen dat ook zijn. Die zullen na het kijken van dit zelf na moeten denken en die kunnen er waarschijnlijk geen touw meer aan vast knopen. En dan gaan ze er maar vanuit dat de regering / media de waarheid spreekt want dat word bevestigd door meerdere bronnen ipv door maar 1 film.Wacky zei:(de sfeer van "heel de wereldbevolking zijn een stel achterlijke schapen die overal in trappen")

Nick de Neger zei:Hooo wacht, sorry! Ik had het ff verkeerd gelezen![]()

Willemijn zei:Nick de Neger zei:Hooo wacht, sorry! Ik had het ff verkeerd gelezen![]()
niet lang genoeg naar school geweest?![]()
Nick de Neger zei:Willemijn zei:Nick de Neger zei:Hooo wacht, sorry! Ik had het ff verkeerd gelezen![]()
niet lang genoeg naar school geweest?![]()
Belg zeker?![]()
Nee dyslectisch
Je heb al replay. Ik bedoel het niet lulligWillemijn zei:Nick de Neger zei:Willemijn zei:Nick de Neger zei:Hooo wacht, sorry! Ik had het ff verkeerd gelezen![]()
niet lang genoeg naar school geweest?![]()
Belg zeker?![]()
Nee dyslectisch
...
ThanksErnstJünger zei:Ik had Zeitgeist al een tijdje eerder gezien. Zeer interessante docu, al vond ik de opbouw enigszins vreemd. Van religieuze instrumentalisering tot 21e eeuwse samenzweringen lijkt een rechte lijn voor de ingewijde die zich daar dagdagelijks mee bezig houdt, maar puur strategisch gezien blijf ik het een vreemde cominatie vinden.
De achtergrondinformatie rond 9/11 was niet echt mijn ding, maar vooral hun opinie van religie in het algemeen en het bijhorende mensbeeld.
Een substantieel gedeelte van de Jezus-kritiek komt letterlijk uit de boeken van Acharya S.
Hier vind je op haar webstek een gerelateerd artikel:
http://tbknews.blogspot.com/2007/08/ren ... rya-s.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Acharya_S
Aanrader!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."