#1
Blowen op straat word straks misschien ook wel verboden gemaakt. Ooit was nederland het voorbeeld van tollerantie maar dat is nu wel weer voorbij ![:(]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1104461.html#moreMinister van Volksgezondheid Ab Klink wil een verbod op luide mp3-spelers zonder geluidsbegrenzing.
De Amsterdamse burgemeester Job Cohen wil een verbod op grote boodschappentassen
Wouter Bos wil een verbod op investeren in landmijnen
De Tweede Kamer wil een verbod op junkfoodreclame
Amsterdam wil verbod op circusdieren
Minister Cramer wil verbod op gloeilamp
Het CDA wil samen met de kamer een verbod op growshops
De SGP eist een verbod op leuke games
De SGP wil een verbod op pooiers
De SGP/Gristenunie willen een verbod op housefeesten in de kerk
Eurlings wil een verbod op mobiel bellen op de snorfiets
ChristenUnie wil een verbod op seksreclames
Kabinet wil een verbod op koopzondag
SP wil een verbod op drankreclames
Pvda wil verbod op 'Biertje'-reclame, die al afgelopen is.
De Amsterdamse Pvda wil dat verbod op terrasverwarming blijft
De Kamer wil een verbod op paddestoelen van lichte zeden
ChristenUnie wil een verbod op homos
SGP verbod op geslachtstest van een embryo
SGP wil een verbod op strippers
ChristenUnie wil verbod Erocktica Concert
ChristenUnie wil verbod op datingprogramma's
ChristenUnie wil jongeren die NA een biertje nog op straat komen verbieden en oppakken
Tweede Kamer wil een Reclameboycot rondom de Gouden Kooi
Wouter Bos wil topsalarissen aanpakken in alle vormen en maten en aan banden leggen en verbieden
Pvda animalporn verbieden en straffen met 3 jaar cel
Justitie wil gokken via internet nog steeds verboden houden, terwijl dit volgens Europese wetgeving helemaal niet mag
Amsterdam wil grote coole auto's verbieden
Rouvoet wil drankverbod voor beginnende bestuurders
Balkenende wil verbod op weblogs van politici
CDA wil verbod op Happy Hour
Dit jaar wel toegestaan:
Nou ja, toegestaan... Eind november ontstond er grote ophef. De Nederlandse traditie van knipperende ledlichtjes op de fiets kwam onder vuur. Mag het nou, of mag het nou niet? Welnu, de regering is er nog steeds niet uit. Mogelijk komt er een gedoogbeleid. Agenten zullen misschien, soms een oogje dichtknijpen. Maar als je een boete krijgt, reken er dan niet op dat je 'm aan kunt vechten.
Het is eveneens toegestaan om meer belasting te betalen over alles.
Dat was het wel zo'n beetje.
pipoxyz zei:Minister Cramer wil verbod op gloeilamp
Lijkt me een vrij goed initiatief, zinloos wel, dweilen met de kraan open.dirtbag zei:pipoxyz zei:Minister Cramer wil verbod op gloeilamp
WTF??!?
Wacky zei:Lijkt me een vrij dom initiatief.
Iedereen roept over energie besparen, maar niemand weet precies hoe eigenlijk.
Een spaarlamp kost veel meer energie en grondstoffen om te produceren dan een gloeilamp. Ook is het verschil in energie gebruik niet volledige verloren energie. De warmte die een gloeilamp in de winter produceert is namelijk niet geheel nutteloos.
Misschien zorgen deze factoren er wel voor dat spaarlampen niet eens beter zijn dan gloeilampen zelfs over de hele levensduur. Misschien zijn ze wel beter wanneer je ze elke dag 5 uur laat branden. Ik weet het ook niet, maar ik ben er toch sterk van overtuigd dat je in je berghok beter een gloeilamp kan hebben, ook voor het klimaat en milieu.
Nou is dit maar een lul verhaal over een dom gloeilampje en de achterlijkheid van zo een wet als hier werd voorgesteld, maar het gaat over het hele energie probleem. Op alle vlakken worden beslissingen gemaakt waarbij maar een fractie van de relevante informatie word gebruikt.
Ik zou graag zien dat er wat meer realistische, onderbouwde informatie word geboden betreffende het energieprobleem en energie besparing.
ZI09 zei:Wacky zei:Lijkt me een vrij dom initiatief.
Iedereen roept over energie besparen, maar niemand weet precies hoe eigenlijk.
Een spaarlamp kost veel meer energie en grondstoffen om te produceren dan een gloeilamp. Ook is het verschil in energie gebruik niet volledige verloren energie. De warmte die een gloeilamp in de winter produceert is namelijk niet geheel nutteloos.
Misschien zorgen deze factoren er wel voor dat spaarlampen niet eens beter zijn dan gloeilampen zelfs over de hele levensduur. Misschien zijn ze wel beter wanneer je ze elke dag 5 uur laat branden. Ik weet het ook niet, maar ik ben er toch sterk van overtuigd dat je in je berghok beter een gloeilamp kan hebben, ook voor het klimaat en milieu.
Nou is dit maar een lul verhaal over een dom gloeilampje en de achterlijkheid van zo een wet als hier werd voorgesteld, maar het gaat over het hele energie probleem. Op alle vlakken worden beslissingen gemaakt waarbij maar een fractie van de relevante informatie word gebruikt.
Ik zou graag zien dat er wat meer realistische, onderbouwde informatie word geboden betreffende het energieprobleem en energie besparing.
Er zijn windmolens, stuwdammen en verschillende manieren om zonne energie om te zetten in elektrische energie, allemaal milieu vriendelijk.
Wat voor mij inhoud dat ze elke willekeurige stroombezuinigingsmethode in hun reet kunnen steken.
Elektrische energie is eindeloos. Desnoods zetten ze werkeloos Afrika op hometrainers met vadsige dynamo's.
spacekonijn zei:verbod op house-partys in de kerk?
waren die er dan ooit :P? staat trouwens ook een hoop onjuiste beweringen bij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."