Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeraar slaat konijn dood

Leraar slaat konijn dood

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flappie!! :grin:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dit is nuttig om in de klas te laten zien, want...? Een ziek konijn kan je ook gewoon naar de dierenarts brengen. Die lost het dan wel op, op een normale manier. :rolleyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#3
kan je k'nijnen niet gewoon doorspoelen?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dezelfde docent kwam al eens eerder in opspraak toen hij een cavia tegen het raam smeet.
Klik om te vergroten...

hahahahahahaha
omg
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lektroluv zei:
kan je k'nijnen niet gewoon doorspoelen?
Klik om te vergroten...
Bah.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
vr 21 dec 2007, 23:13 | 330 reacties
Leraar slaat konijn dood
AMSTERDAM - Een leraar aan het Wellantcollege in Dordrecht heeft voor grote consternatie gezorgd door tijdens de les dierverzorging een konijn dood te slaan.





De klas Dierverzorging van het VMBO was geschokt toen hij het kennelijk doodzieke konijn doodknuppelde. Hij had de leerlingen gewaarschuwd dat het ging gebeuren.



Adjunct directeur L. Verhoef zegt tegen het AD dat de docent 'onvoldoende rekening heeft gehouden met de gevoelens van de leerlingen'.



'Ook al is het pijnloos en snel, we willen niet dat het gebeurt', zegt hij tegen de krant. Het konijn zou een verlamd pootje gehad hebben.



De dierenbescherming afdeling Dordrecht is ook verontwaardigd.



Dezelfde docent kwam al eens eerder in opspraak toen hij een cavia tegen het raam smeet. Het dier had hem gebeten, en de actie zou een reflex geweest zijn, zo was zijn verdediging.



Het Wellantcollege leidt leerlingen op voor 'dierenmanagement'.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arme beestjes :cry:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Konijntje knuffelen

Beide oren beetpakken

Oren omhoog doen

Knuppel pakken

Ferme tik achter de oren

Leed is geleden
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Northawke zei:
En dit is nuttig om in de klas te laten zien, want...? Een ziek konijn kan je ook gewoon naar de dierenarts brengen. Die lost het dan wel op, op een normale manier. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat kost je wel flink meer euro's :rolleyes:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
konijn zou toch ook wel met 3 pootjes verder kunnen leven
dat doen ze toch ook met honden en katten

wat een maffe idioot die leraar

als het om dieren gaat krabben we niet achter onze oren
je ziet toch dat die beestje ook ogen enzo hebben
je ziet toch dat die beesjes lijden
waarom eet je ze dan,,,
zou jij het leuk vinden als jij opgegeten zou worden
waren er maar heel veel ijsberen,,, dan konden die ijsberen
alle mensen opeten,,,,,
dan moet je natuurlijk niet protesteren,,,, je heb nog mazzel dat je meteen word opgegeten,,,, in plaats eerst een rotleven in een stal zonder ooit zonlicht te zien,,,,
je snaveltje afgeknipt omdat je anders al je soortgenoten gaat verwonden met je snaveltje,,,,,, want je raakt zo opgefokt met zoooveeeel kippetjes in die grote schuur

rare wereld deze ,,, lijkt wel gecreérd te zijn door een stelletje lunatics
en we pikken het gewoon, we doen er gewoon aan mee
we kopen vlees in de winkel,, we zouden het moeten boycotten
net als veel meer andere dingen ,,,
kunnen we niet gewoon collectief gaan staken ofzo wereldwijd
om zo wereldvrede en schone vrije energie af te dwingen
gewoon iedereen in hongerstaking ofzo,,,,
dan kan daarna de aarde der dieren weer in vrijheid leven zonder mensen
of mschien met een paar mensjes die hun hongerstaking niet hebben doorgezet

Dieren zijn beter als mensen
mensen hebben (kennis intilligentie) lijken daardoor besmet met het kwaad,,,, (adam en eva die van de boom in het hof van eden aten)

het lijkt erop alsof de belofte van de regenboog in het genesis verhaal is verbroken,,,, het was mschien net zo goed een belofte van de mensen aan god ,,, als andersom :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een cavia tegen het raam smijten? Jezus..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aking zei:
Northawke zei:
En dit is nuttig om in de klas te laten zien, want...? Een ziek konijn kan je ook gewoon naar de dierenarts brengen. Die lost het dan wel op, op een normale manier. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat kost je wel flink meer euro's :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat kan dan wel wat euro's kosten maar dat kost een dier zowiezo! Je weet dat een dier moet eten, en zo af en toe een dokter nodig heeft. Begin niet aan beesten als je de kosten of zorg niet kunt dragen.

In dit geval is het een school en ik ben er van overtuigd dat die heus wel een euro of 30 kunnen spenderen aan t spuitje.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aking zei:
Northawke zei:
En dit is nuttig om in de klas te laten zien, want...? Een ziek konijn kan je ook gewoon naar de dierenarts brengen. Die lost het dan wel op, op een normale manier. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat kost je wel flink meer euro's :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Als je de dokter uitlegt op een vriendelijke manier , dat je het geld ervoor niet hebt , zal hij dat ook wel verstaan , hij zal het dier niet zomaar laten lijden! ..
Of teminste bij de dierenartsen die ik ken toch niet. :rolleyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
foar de harsens houwe sa't ik sei !

http://www.mediabom.tv/nl/node/3999
laatste versie is gruwelijk !!

http://beeldbank.schooltv.nl/oneclip.jsp?id=1200
dit is gaaf, prachtig en lerzaam

http://www.uitvaartvereniging.nl/html2/TNmagaz6b.html
ook erg lief

b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een onzin
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#16
must n paar eiers teugen de kop hewwe? :wink: :mrgreen:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Enesteene zei:
must n paar eiers teugen de kop hewwe? :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
LOL ,
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.addictinggames.com/wackabunny2.html
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hou niet van konijnen.. Doe mij maar varkensHAAS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

..

:mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zielig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."