#1
Waarom doen al die mensen zo moeilijk?
Als je de ABN bekritiseert omdat ze investeren in wapens (ook mijnen), dan ben je opeens weer links tuig en moet je opeens niet zeiken want het is goed voor de economie. Maar gaat het om drugs, dan is het opeens huilen met de pet op.
Als je de ABN bekritiseert omdat ze investeren in wapens (ook mijnen), dan ben je opeens weer links tuig en moet je opeens niet zeiken want het is goed voor de economie. Maar gaat het om drugs, dan is het opeens huilen met de pet op.