Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds meer Belgen gaan wiet-shoppen over de grens - video

Steeds meer Belgen gaan wiet-shoppen over de grens - video

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom doen al die mensen zo moeilijk?

Als je de ABN bekritiseert omdat ze investeren in wapens (ook mijnen), dan ben je opeens weer links tuig en moet je opeens niet zeiken want het is goed voor de economie. Maar gaat het om drugs, dan is het opeens huilen met de pet op.
E

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
ErnstJünger
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Van TV Brabant volgend filmpje over Belgische wiet-toeristen.
Wekelijks zo'n 25.000 volgens de recentste telling, wat ongelofelijk is eigenlijk.
Eveneens over Courage.

http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl- ... 3d94aa87d2
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
We kunnen het evengoed hier illegaal in ons land kopen en als we dat dan legaal in jullie land doen en jullie der een centje aan verdienen worden jullie pissed?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onzin iedere keer...

belgen zijn hartstikke gezellig!


edit: de franstalige belgen die weigeren nederlands te spreken gaan maar mooi ergens anders halen :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb gewerkt in Venlo, en ik kom vrij regelmatig in maastricht. In beide steden komt veel drugstourisme voor, maar ik zie het nadeel (voor ned) er niet van in. Las vandaag toevallig een stuk in de krant dat het in Venlo heel goed gaat, sinds de shops aan de rand van duitsland liggen :grin:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klopt ja, ik woon ook in Venlo en ze lopen daar af en aan de grens over :)
Goed voor de economie, legaal maken die handel :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemiddelde van 30 personen per 10 minuten las ik vandaag :P
Het grootste gros was oosterburen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."