Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugslab ontdekt bij brand Breda

Drugslab ontdekt bij brand Breda

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bron; Telegraaf za 18 okt 2008, 10:16
Drugslab ontdekt bij brand Breda

BREDA - Bij een brand in een loods in Breda is in de nacht van vrijdag op zaterdag een amfetaminelaboratorium ontdekt. De brandweer vond in het pand vaten met chemicaliën en productiefaciliteiten.

Volgens een woordvoerder van de politie was er geen ontploffingsgevaar. De brand woedde op zolder en het lab lag eronder. De brand was snel geblust. Wel raakte een brandweerman lichtgewond.

De politie doet het hele weekeinde onderzoek in de loods aan het Laagsteen. Ze heeft nog niemand aangehouden.

De brandweer blijft op de achtergrond aanwezig om te kunnen helpen als er mogelijke chemische reacties optreden bij de ontmanteling. Over de oorzaak van de brand is nog geen duidelijkheid. De politie onderzoekt nog wie de eigenaar dan wel huurder van het pand is.

De Milieudienst bekijkt in hoeverre er chemische stoffen in het riool terechtgekomen zijn. Er was volgens de politie geen gevaar voor de volksgezondheid. Burgemeester Peter van der Velden liet zich ter plekke informeren over de brand en het aantreffen van van het laboratorium.

==========================

Damn...en het was al zo slecht gesteld met de beschikbaarheid van (goede) speed :(
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
oh jemig, jammer, maar er zijn er nog genoeg:wink: haha,
maar idd, nu deze motherfucker in de hens is gegaan is er grote kans op amfetamine gebrek, maar denk het eigenlijk niet egt:P

wederom erg jammer,
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als Bredanaar op amfetamine weet ik niet echt wat ik hiervan moet denken momenteel.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Labjes genoeg hé :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lapjes tekort bedoel je ...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Labjes genoeg? Daar merkt het merendeel van NL en BE niets van, misschien dat jullie leverancier toevallig nog wat heeft zitten, maar in grote delen van NL is het op dit gewoon erg moeilijk om pep te vinden. Of je moet genoegen nemen met minder dan 25% pep... :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zelfs de vaste dealer hier heeft geen pep meer, terwijl hij altijd pep, coke en mdma heeft.. altijd.. eerste keer in een jaar of zo.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
veel vraag, weinig aanbod -> hoge prijs jongens :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
We weten wel wat marktwerking is...maar bij geen aanbod heb je ook niets te maken met een hoge prijs :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mweh. Gelukkig genoeg supply voor psychedelica :).
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
lapjes tekort bedoel je ...
Klik om te vergroten...
Oei ik zal dan geluk hebben :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
3970 zei:
Labjes genoeg? Daar merkt het merendeel van NL en BE niets van, misschien dat jullie leverancier toevallig nog wat heeft zitten, maar in grote delen van NL is het op dit gewoon erg moeilijk om pep te vinden. Of je moet genoegen nemen met minder dan 25% pep... :(
Klik om te vergroten...

gelukkig zijn er inderdaad heel veel mensen die dat niet merken, houden zo anders nog moeilijker,

leer de juiste kennen en je hebt keuze uit alles
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
psychopsychedelic zei:
3970 zei:
Labjes genoeg? Daar merkt het merendeel van NL en BE niets van, misschien dat jullie leverancier toevallig nog wat heeft zitten, maar in grote delen van NL is het op dit gewoon erg moeilijk om pep te vinden. Of je moet genoegen nemen met minder dan 25% pep... :(
Klik om te vergroten...

gelukkig zijn er inderdaad heel veel mensen die dat niet merken, houden zo anders nog moeilijker,

leer de juiste kennen en je hebt keuze uit alles
Klik om te vergroten...


Ja? Heb je pep van meer dan 70% zuiverheid? Dat zal dan wel, jij hebt keus uit alles, toch?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Als Bredanaar op amfetamine weet ik niet echt wat ik hiervan moet denken momenteel.
Klik om te vergroten...


Kruip maar snel onder je tafel lieve Deranged.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
woensdag toch een zestal mensen aangehouden die lid waren van een criminele organisatie die handelden, smokkelden, lab's houden op drugs gebied. Allemaal omgeving Tilburg!
Zou me niks verbazen als dit te maken heeft met de brand in Breda

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."