azgaza zei:Maya's en andere indianenstammen gebruikte psychedelica en de grieken kende wiet ook al inderdaad, ik denk dat shamanistisch en recreatief drugsgebruik even oud is als de mensheid zelf.
Klopt, en zelfs sinds dierenheugenis!
azgaza zei:Maya's en andere indianenstammen gebruikte psychedelica en de grieken kende wiet ook al inderdaad, ik denk dat shamanistisch en recreatief drugsgebruik even oud is als de mensheid zelf.
greenpower zei:Ik weet niet of dit echt waar is maar het schijnt dat ook de vikingen paddo's gebruikten. De hogere lagen van het leger aten de paddestoelen en de lagere lagen dronken de urine van hun omdat daar ook werkzame bestandsdelen in zouden zitten. Ik weet niet of dit waar is. Sterker nog ik heb geen idee hoe ik dit weet, waarschijnlijk een keer ergens gelezen of op tv gezien in een toestant waarbij ik mezelf niet helemaal onder controle had en niet meer veel van weet :P
ErnstJünger zei:Een Engelse krant sprak in deze trant over The Stoned Age...![]()
Pikachu zei:Ah, leuk berichtje. Moet wel zeggen dat de prehistorie de periode is voordat er geschreven bronnen waren. Dit is gewoon de oudheid.
Pikachu zei:Ah, leuk berichtje. Moet wel zeggen dat de prehistorie de periode is voordat er geschreven bronnen waren. Dit is gewoon de oudheid. Het is bekend dat opium veel gebruikt werd door Cleopatra, ook mochten de romeinen graag een pijpje canabis roken ^^
Hans zei:Pikachu zei:Ah, leuk berichtje. Moet wel zeggen dat de prehistorie de periode is voordat er geschreven bronnen waren. Dit is gewoon de oudheid.
Welke geschreven bron heb je het over dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."