Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBaby als verdovend middel!

Baby als verdovend middel!

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
buzzrider zei:
Maar wtf, na het lezen van die titel dacht ik aan een schandetopic over het inspuiten van cellen van baby's ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Idem. :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemini zei:
buzzrider zei:
Maar wtf, na het lezen van die titel dacht ik aan een schandetopic over het inspuiten van cellen van baby's ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Idem. :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, het moet wel aantrekbaar zijn om te lezen. Lol! De titel is eigenlijk spannender als de tekst. Hehe! :grin: :rockband:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
pffffffffff

nou heb er 2 dagen overgedaan om te bevallen zelfs die ruggeprik hielp niet eens ,
nou ja een half uur werd ik er high van. stuurde me man weg om een broodje te halen en ik dacht ok dan zo (high/vrolijk) wordt het een makkie.
had me broodje nog niet op en begon het weer...
niks endorfine die vrij kwam en de anesthiest die vol verbazing weer extra dubbele dosis mij gaf tegen de pijn wat dus ook niet weer werkte wist het dan ook niet meer,

dus ik geloof er niks van

maar ja iedere bevalling is anders
M
MudkipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gemini zei:
buzzrider zei:
Maar wtf, na het lezen van die titel dacht ik aan een schandetopic over het inspuiten van cellen van baby's ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Idem. :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe, toen ik de titel zag, dacht ik meteen "Nu gaan ze baby's zeker ook al verbieden" </sarcasm>

:P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou dan zal ik toch maar eens gaan kijken of we kindjes kunnen krijgen dan. :)
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik stuit net op een stukje wat ik aantref in een beter maar te verzwijgen roddelblad Weekend :flushed: , wat ik wel es onder het eten lees bij gebrek aan beter! :mrgreen:

Verliefd op je baby:

Kersverse ouders kunnen helemaal verliefd zijn op hun baby. Texaanse hersendeskundigen hebben ontdekt dat in de hersenen van deze vaders en moeders dezelfde reactie plaatsvindt als bij het gebruik van verdovende middelen. Als de baby lacht, gaat het bloed van de ouder sneller stromen in die delen van de hersens die ook bij het innemen van drugs actief zijn!

(Wat ik wel weet, is dat als er endorfine vrijkomt tijdens de bevalling, dat daar geen XTC-pil tegenop kan, in mijn geval! Hoe wazig!)
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus gebruik gezond, krijg een baby :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat een baby / kind je inderdaad heel gelukkig kan maken. Wel een leuke titel :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Ik denk dat een baby / kind je inderdaad heel gelukkig kan maken. Wel een leuke titel :P
Klik om te vergroten...

Ja, haha, vond em ook erg leuk, al zeg ik het zelf! :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kom, laten we babies gaan maken :hearteyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is inderdaad mogelijk dat ouders intens geluk ervaren na het krijgen van een kind.

Maar wtf, na het lezen van die titel dacht ik aan een schandetopic over het inspuiten van cellen van baby's ofzo :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."