#1
Freek Polak is goed bezig voor ons allemaal!
http://www.encod.org/info/OPEN-BRIEF-AAN-ANTONIO-MARIA-COSTA.html
http://www.encod.org/info/OPEN-BRIEF-AAN-ANTONIO-MARIA-COSTA.html
Dat hij 3 keer na mekaar vraagt op congressen aan antonio maria costa wat zijn mening is over het feit dat hoewel er in Nederland een gedoogbeleid is op coffeeshops en het gebruik van cannabis, dat er toch minder verslavingen en ziektes voorkomen.speeseend zei:Doe toch maar, misschien heb ik iets gemist?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."