Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'

'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
ik begin Wilders steeds meer te mogen...
Klik om te vergroten...

Ik begin jou steeds minder te mogen...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
_Kat_ zei:
Lauu zei:
ik begin Wilders steeds meer te mogen...
Klik om te vergroten...

Ik begin jou steeds minder te mogen...
Klik om te vergroten...

prima...gewoon mijn mening...we hebben al genoeg moskee-en...islamisering van nederland... :(
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het ook onzin hoor. Dat we multicultureel leven, ok. Maar om nou in een marokkaanse stijl huizen te bouwen gaat me gewoon te fur. Ze bouwen daar toch ook geen nederlandse huizen? Er wordt genoeg voor ze gedaan, bekiek t ffkes!
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Lauu: Ik zie niet hoe Marokkaanse architectuur en het Islamitische geloof iets met elkaar te maken hebben. Er zijn 1 miljard Moslims op de wereld. En nee, die leven niet allemaal in Marokko. Maar als je met "Islamisering" doelt op: "Kut Turken en Marokkanen, dit is ons land en we moeten jullie hier niet", en dat is waar het meer op lijkt als ik zo kijk naar jou posts op DF, dan kun jij beter een inburgerings cursus volgen want we leven in een multi-culturele samenleving. Mensen die zoals jou denken zijn het probleem, niet de immigranten die hiernaartoe komen.

@TrippyShit: Natuurlijk bouwen we geen Nederlandse huizen in Marokko. Wie zou erin willen wonen als ze de keuze hadden tussen kleurrijke Marokkaanse huizen en grijze sombere Nederlandse huizen. :P Overigens doen we dit niet voor Marokkaanse mensen. Dit word gedaan omdat het gedaan kan worden. Waarom niet? Denk maar niet dat er straks allemaal Marokkanen in die wijk wonen. Integendeel zelfs.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch vind ik het bullshit. Ik bijtel elke nacht stiekem een stukje uit de huizen..
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://english.huistenbosch.co.jp/

http://www.orangecounty.com.tr/main.php?dil=nl

:P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Twilight zei:
http://english.huistenbosch.co.jp/

http://www.orangecounty.com.tr/main.php?dil=nl

:P
Klik om te vergroten...


Dat is hun pakkie aan EN het is een resort! niet een woonwijk voor normaal woongebruik. Marokkaanse stijl hoor thuis in Marokko, niet in Rotterdam of waar dan ook in Nederland.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben niet zo'n fan van onze kaas, molens, klompen en zeeuwse klederdracht. Maar ik ben er van overtuigd dat dat heus niet weg gaat als er ergens een paar huizen in een andere stijl neer worden gezet. Islam is trouwens niet hetzelfde als marokkaanse architectuur.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twilight zei:
Ik ben niet zo'n fan van onze kaas, molens, klompen en zeeuwse klederdracht. Maar ik ben er van overtuigd dat dat heus niet weg gaat als er ergens een paar huizen in een andere stijl neer worden gezet. Islam is trouwens niet hetzelfde als marokkaanse architectuur.
Klik om te vergroten...

Waar zeg ik iets over de Islam dan? Zlefs moolens vind je hier zeer weinig, op klompen lopen doen ze ook alleen nog maar op de boerderij en Zeeuwse klederdracht is in Zeeland en is Nederlands hoe of wat je er ook van vind.

Het hotel restaurant bij Breukelen is ook zo'n voorbeeld van hoe het niet moet in Nederland. Het gaat me niet om Marokaanse/ Chinese of what ever welk land maar om de STIJL.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
_Kat_ zei:
@Lauu: Ik zie niet hoe Marokkaanse architectuur en het Islamitische geloof iets met elkaar te maken hebben. Er zijn 1 miljard Moslims op de wereld. En nee, die leven niet allemaal in Marokko. Maar als je met "Islamisering" doelt op: "Kut Turken en Marokkanen, dit is ons land en we moeten jullie hier niet", en dat is waar het meer op lijkt als ik zo kijk naar jou posts op DF, dan kun jij beter een inburgerings cursus volgen want we leven in een multi-culturele samenleving. Mensen die zoals jou denken zijn het probleem, niet de immigranten die hiernaartoe komen.
Klik om te vergroten...

toch denk ik er zo over...dat we niet teveel richting een islamitisch nederland gaan...de ze hier zijn vind ik persoonlijk al genoeg(soms teveel...hangmarokjes etc) verder zijn er ook "goede" islamieten...tuurlijk...die zijn goed bezig :) maarja je hoort en ziet het altijd van de slechte kant...dat heb ik iig vaak...als ik naar school ga in Rijswijk naast Den Haag kom ik door de Schilderswijk...als je ziet wat daar rond loopt dan denk je echt van "wat doe je hier?....ga werken ofzo...doe wat met je opleiding...etc....niet alleen als ik naar school ga...ook in rotterdam & amsterdam...

ik ben geen racist of wilders aanhanger...maar met sommige dingen gaat ie te ver maar met andere heeft ie weer gelijk in mijn ogen...

mensen die zoals mij denken zijn het probleem?...hmm ok...islamitische hangjongeren die zich vervelen en dus daarom even wat ambulance personeel mishandelen en bedreigen...al die marokaantjes/turken etc die niks uitvoeren op school...die niet werken...die jongens die nederlandse meisjes lastigvallen tijdens en na het uitgaan...de ouders die hun kinderen niet in de hand hebben en er dus niks aan doen...die zijn het probleem...tuurlijk doen nederlanders dat ook wel...maar het zijn altijd die die inbeeld komen

ik haat de multiculturele samenleving niet...maar aan sommige dingen kan ik me toch goed ergeren

het was niet aanvallend bedoeld KAT :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Toch vind ik het bullshit. Ik bijtel elke nacht stiekem een stukje uit de huizen..
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
moet je wel eerst een hakenkruis op de voordeur zetten...misschien ben je de wazi's nog voor :P :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."