Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGsm straling kan tegengehouden worden door ...

Gsm straling kan tegengehouden worden door ...

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
Goochem; of het nu werkt of niet.
s
shokoraLid
Dit lijkt me behoorlijk sterk =\\ Hoewel het in theorie wel mogelijk is aangezien electromagnetische golven in principe net als geluidsgolven kunnen worden tegengewerkt door de inverse van de golf er op af te sturen (waardoor je dus bij een berg een dal krijgt en dus een vlakke lijn). Zo werkt anti-geluid ook.

Alleen vraag ik me af hoe ze dat in godsnaam willen doen met zo'n klein dingetje.
P
PuppiiiEyesLid
HAHA heb net het nieuws gezien. Nu zijn er al onderzoeken die zeggen dat die chip niet werkt. :grin:
IN YOUR FACE OMEGAPHARMA!
F
Funky MonkeyLid
PuppiiiEyes zei:
HAHA heb net het nieuws gezien. Nu zijn er al onderzoeken die zeggen dat die chip niet werkt. :grin:
IN YOUR FACE OMEGAPHARMA!
Klik om te vergroten...
Told ya! :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
Die chips zijn om mensen in de gaten mee houden, duh....

Let the conspiracy theories begin!
P
PuppiiiEyesLid
Haha geen kat gaat die nu nog willen kopen, een niet-werkende groene chip die 39€ kost. :grin:
s
shokoraLid
Angramar Temenos zei:
Die chips zijn om mensen in de gaten mee houden, duh....

Let the conspiracy theories begin!
Klik om te vergroten...

Met je telefoon ben je sowieso al op te sporen dus zo'n chip lijkt me vrij zinloos :P
j
jajaLid
shokora zei:
Met je telefoon ben je sowieso al op te sporen dus zo'n chip lijkt me vrij zinloos :P
Klik om te vergroten...

:grin:
v
vodeLid
PuppiiiEyes zei:
Nja ik weet niet, het is ook al op tv geweest enz.
Maar toch ik vond het ook nogal louche.
Klik om te vergroten...

1. Geef mij een onderzoek dat harde bewijzen heeft dat een gsm schadelijk is voor je gezondheid...
2. Iets wat op tv is geweest is niet altijd waar. De meeste commerciele shit is mooi voorgekauwd voor je zodat je het lekker makkelijk weg kan slikken. Geloof niet alles wat je ziet op tv
s
speeseendLid

http://www.foodconsumer.org/cgi-bin/777/exec/view.cgi/14/3862
d
dfssdfdeLid
Je gsm zendt stralen uit om verbinding te kunnen maken met een mast, als (ALS) het die stralen zou tegenhouden, zou je gsm niet eens meer werken :rolleyes:
P
PuppiiiEyesLid
Haha swel een grappige foto :mrgreen:
Vind het wel vreemd dat het zo schadelijk is. :openmouth:
v
vodeLid
PuppiiiEyes zei:
Haha swel een grappige foto :mrgreen:
Vind het wel vreemd dat het zo schadelijk is. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Is het niet.. :openmouth:
s
speeseendLid
Editor's note: The article was published just for fun. We do not intend to prove or disprove anything here.

We have received some comment on the article saying that mobile phone is safe because the radiofrequnecy used for mobile phones is different from that of ionizing radiation such as x-ray, which is a known cancer-causing agent. However, just because it is not an ionizing radiation does not necessarily mean it safe.

Regardless, we believe that there is no scientific evidence to prove that use of mobile phone is safe. The FDA says, "The available scientific evidence does not show that any health problems are associated with using wireless phones. There is no proof, however, that wireless phones are absolutely safe."

As always, when something is in doubt, try to err on the safe side.
Klik om te vergroten...
b
buzzriderLid
Heb het ook op het nieuws gezien. Zoals iedereen nu wel weet werken die dingen niet, maar nu nog meer: ER ZIT NIETS IN, HET IS GEWOON EEN PLASTIC SCHIJFJE :P er zit dus niets chip-achtig in.
d
dfssdfdeLid
buzzrider zei:
Heb het ook op het nieuws gezien. Zoals iedereen nu wel weet werken die dingen niet, maar nu nog meer: ER ZIT NIETS IN, HET IS GEWOON EEN PLASTIC SCHIJFJE :P er zit dus niets chip-achtig in.
Klik om te vergroten...
c
croppLid
PuppiiiEyes zei:
Klik om te vergroten...

de muppets komen ook op tv, daar klopt ook geen flikker van
b
buzzriderLid
cropp zei:
PuppiiiEyes zei:
Klik om te vergroten...

de muppets komen ook op tv, daar klopt ook geen flikker van
Klik om te vergroten...
Zeg dat nou niet :(
h
hodgepodgeLid
Zijn vast genoeg mongolen die het geloven en zo'n nutteloze chip gaan kopen. Die mensen in de buurt van die tv zendmasten in oa. lopik wonen moeten zich zorgen maken, dat is 250 Megawatt ofzo, zo'n gsm is bijna helemaal niks.
En dan een chip waarmee je straling tegenhoud, dan doet je GSM het niet, of wat...
P
PuppiiiEyesLid
Ik heb nog een interessant artikeltje gevonden.

Uit verschillende onderzoeken blijkt dat gsm-gebruik schadelijk is voor de gezondheid.
Dinges die schadelijk zijn voor de gezondheid zouden toch moeten verboden worden, zoals ongeveer alle dope ma soit. :grin:

Het bedrijf omega-pharma is er dus in geslaagt om deze schadelijke straling tegen te houden door een chip'ke op u gsm te plakken.

ARTIKEL:
09/12 Computerchip kan schadelijke gsm-straling tegenhouden

Omega Pharma heeft een oplossing bedacht tegen de schadelijke straling van gsm-toestellen. Dinsdag stelde de farmereus de E-Waves Phone Chip voor. Die computerchip zou de gsm-stralen neutraliseren.

"Internationaal groeit er een wetenschappelijke consensus over de schadelijke gevolgen van gsm-straling. Dat werd ook bevestigd in een recent rapport van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO)", zegt dokter Peter Aelbrecht die het elektronisch toestelletje ontwikkeld heeft.
Tegensignaal

De computerchip moet op de gsm geplakt worden, ongeveer ter hoogte van de batterij. Het toestelletje stuurt dan een tegensignaal uit dat stralingen, die mogelijk gevaarlijk zijn, kan neutraliseren.

De chip is vanaf woensdag verkrijgbaar in de apotheek voor 39 euro. Er zijn geen batterijen voor nodig, maar het toestelletje is niet herbuikbaar. De chip werkt dus enkel op de gsm waarop hij het eerst wordt bevestigd.
Klik om te vergroten...

w w w.hbvl.be/nieuws/wetenschap/onlinenieuws-computerchip-kan-schadelijke-gsm-straling-tegenhouden.aspx?art={034A2F90-C4C7-4CD5-803F-7DC482614598}

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."