Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngeluk repetities Uri Geller

Ongeluk repetities Uri Geller

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdens de repetities van het SBS6 televisieprogramma 'De nieuwe Uri Geller' is er iets mis gegaan. Het duo Winfried en Angelique moest vandaag met spoed naar de eerste hulp worden gebracht toen Winfried mentaal contact had met zijn zus Angelique die in een kartonnen doos zat.

Winfried zou via het mentale contact aan kunnen voelen waar zijn zus in de doos zat en doorboorde de doos met speren. De bedoeling was om langs haar heen te steken, maar hij doorboorde zijn zus. Blijkbaar zat er storing op de lijn. Angelique is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Het is niet bekend of ze mee kunnen doen aan de live show van het televisieprogramma.

http://www.telegraaf.nl/prive/3014870/_ ... tml?p=16,2

OMG :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens rtl boulevard doet ze gewoon mee.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet altijd kotsen als rtl boulevard op staat. :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe je best en krijg anorexia :wave:


Maaruh, ik heb gisteren ff uri zitten kijken en de bovengenoemde act kwam als eerste en nu ging het helemaal goed. Al moet ik zeggen dat ik het meer een goocheltruc vond lijken. Ik was niet echt onder de indruk en zoals ze spraken......nope, niet mijn "ding".
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha :tearsofjoy:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dus ook ff zitten kijken.
Ik schakelde in toen ze precies begonnen.
Wat een stel mongolen!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Die stemmen van die 2?!?! Dat is toch niet meer normaal!
Net of ze tegen kleuters aan het praten waren.
En wat een drama maakte ze ervan zeg! :confused:
Dat verhaal met die 18 klopt ook niet.
En 2 stokken gingen helemaal niet goed door de doos heen!
En dan ook nog eens dat commentaar van die Uri! :confused:
Het was afschuwelijk slecht.
Kleuterklas niveau ... echt pff
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn stiefbroer heeft meegedaan aan die show en hij is door

ik heb m niet gezien want ik moest werken, anders had ik in de studio gezeten
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
mijn stiefbroer heeft meegedaan aan die show en hij is door

ik heb m niet gezien want ik moest werken, anders had ik in de studio gezeten
Klik om te vergroten...

Is hij die ene met dat masker? :grin:
ik zapte toevallig langs, heb me helemaal rot gelachen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
cropp zei:
mijn stiefbroer heeft meegedaan aan die show en hij is door

ik heb m niet gezien want ik moest werken, anders had ik in de studio gezeten
Klik om te vergroten...

Is hij die ene met dat masker? :grin:
ik zapte toevallig langs, heb me helemaal rot gelachen.
Klik om te vergroten...

ik heb er niets van gezien, alleen dat onze uri stond te schreeuwen`THIS IS THISCUSTING!!!!`
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
tomz0r zei:
cropp zei:
mijn stiefbroer heeft meegedaan aan die show en hij is door

ik heb m niet gezien want ik moest werken, anders had ik in de studio gezeten
Klik om te vergroten...

Is hij die ene met dat masker? :grin:
ik zapte toevallig langs, heb me helemaal rot gelachen.
Klik om te vergroten...

ik heb er niets van gezien, alleen dat onze uri stond te schreeuwen`THIS IS THISCUSTING!!!!`
Klik om te vergroten...

ja ik heb dat ook gezien, echt hilarisch :tearsofjoy: wat een absoluut schijtprogramma, tsja als iemand anders het wil zien heb je niet veel keus :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er is duidelijk een stokje voor het optreden gestoken :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leugens als waarheid verkopen.. ik dacht dat dat alleen in Den Haag mocht..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."