Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIllegale houseparty ontruimd

Illegale houseparty ontruimd

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
echt hillarisch om eens zo een breezer feestje te observeren :grin:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste:
Houseparty?:P

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/14244

De politie heeft vannacht in Deventer een illegale houseparty afgebroken. Bijna tweehonderd mensen waren in een gekraakte bedrijfspand aan het feestvieren.

Na klachten over geluidsoverlast, gaf de politie de feestvierders in eerste instantie de opdracht het feest zelf te beëindigen en naar huis te gaan. Maar een paar uur later stond de muziek nog steeds aan en was iedereen nog aan het dansen. Omdat er dus geen gehoor was gegeven aan hun verzoek het feest te stoppen, grepen de agenten in.

De twee organisatoren van het feest, een 37-jarige Hagenaar en een man van 26 uit Veldhoven, moesten uiteindelijk mee naar het politiebureau. De politie dwong de rest van de bezoekers naar huis te gaan en nam de geluidsinstallatie in beslag.
Klik om te vergroten...

Hoe ik het meemaakte, uit het tekno topic:
Eerst kwamen ze met z'n 3en/4en even kijken en klaagden ze over geluidsoverlast. Vervolgens werd het geluid zo zacht gezet dat je het buiten niet eens kon horen en het speakerfreaken was niet echt meer te doen :tongueout:.

STAAN ZE DAAR OPEENS MET EEN STUK OF 20 AUTO'S EN EEN LEGIOEN AAN AGENTEN EN HONDEN?!

Hebben ze niets beters te doen dan mensen oprollen die met z'n allen plezier aan het maken zijn? Ik kan me voorstellen dat die hele ontruiming ook hartstikke veel geld heeft gekost. Het loon moet betaald worden en verzekering etc om nog niet te spreken van de honden. En daar betalen wij dan voor. NIEMAND in de wijde omgeving zou last kunnen hebben van het feestje. Sterker nog, na het ontruimen liepen er 100/200 boze mensen onder invloed rond, dat schiet meestal ook niet echt op..........

Ook echt flauw dat buiten bij het vuur enzo er opeens allemaal hele nette mensen met gekamde haartjes en mooi gestreken overhemdjes (POLITIE DUS!) stond te doen alsof ze bij de feestgangers hoorde. Hopend om nog snel een paar mensen te pakken op drugsbezit ofzo. Ze snappen echt niet hoe erg dat opvalt.

MAAR LATEN WE LEKKER DOOR RAVEN!!!!!!! ZE KRIJGEN ONS NOOIT!!!! NOOIT!!!!
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Feesten gaat door!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelukkig was ik te laat om er nog heen te gaan :P
Wat een klotezooi.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te triest gewoon, was zaterdag ook op een dark psytrance freeparty daar stonden de vrienden in blauw ook al weer aan de deur rond 3 uur. Weet niet wat er verder gebeurt is, aangezien ik ook rond die tijd weg ging.

Als er geen geluidsoverlast is zie ik geen reden om zo'n feest te stoppen. Er is vrijwel nooit agressiviteit (iedereen is vrolijk aan het spacen), pak lekker die BrEeZaH feesten aan waar iedereen in een hoekje agressief naar je staat te kijken. Daar is het altijd vechten enzo.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit was in deventer, sjeezus, ik woon daar, waarom wist ik hier niks van :angry:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd droevig om te lezen.. De allereerste keer dat ik naar tekno ging werd het ontruimd, er werd toen overdreven hard opgetreden. Indruk maakt het wel, maar zorgt niet dat er veel respect over blijft voor de baluwpetjes..
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Best wel kut..

En dan nog de sound in beslag nemen, hoe idoot..
Nederlandse politie kan blijkbaar niet lachen met freetekno, hier in Belgie tot nu toe nog niet echt zoiets meegemaakt, hoogstens 2 combi's die eens komen kijken, feesten duren hier ook altijd veel langer dan bij jullie heb ik het gevoel.. Nja..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."