#1
echt hillarisch om eens zo een breezer feestje te observeren ![:grin:]()
De politie heeft vannacht in Deventer een illegale houseparty afgebroken. Bijna tweehonderd mensen waren in een gekraakte bedrijfspand aan het feestvieren.
Na klachten over geluidsoverlast, gaf de politie de feestvierders in eerste instantie de opdracht het feest zelf te beëindigen en naar huis te gaan. Maar een paar uur later stond de muziek nog steeds aan en was iedereen nog aan het dansen. Omdat er dus geen gehoor was gegeven aan hun verzoek het feest te stoppen, grepen de agenten in.
De twee organisatoren van het feest, een 37-jarige Hagenaar en een man van 26 uit Veldhoven, moesten uiteindelijk mee naar het politiebureau. De politie dwong de rest van de bezoekers naar huis te gaan en nam de geluidsinstallatie in beslag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."