Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPetitie behoud coffeeshops tot eind deze maand te tekenen

Petitie behoud coffeeshops tot eind deze maand te tekenen

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#1
15.000 stemmen, nog 5.000 te gaan.
Hallo mensen,

We zijn weer een stapje dichter bij de 20.000 handtekeningen, er zijn nu namelijk in totaal 15.000 verzameld.
Wat, zoals je zelf waarschijnlijk al ziet, betekend dat we minimaal nog 5.000 handtekeningen erbij willen hebben. Natuurlijk hebben wij geen maximium aantal, hoe meer mensen tekenen hoe sterker de Cannabis Consument samen staat.
Daarom willen we bij deze iedereen nog een keer extra oproepen om de petitie ‘voor het behoud van de sociale functie van de coffeeshop’ en dus tegen het rookverbod, te onderteken.
Om het iedereen nog makkelijker te maken is sinds enige tijd de petitie ook online te tekenen op http://rokenincoffeeshop.petities.nl
Ook is deze maand de eerste nieuwsbrief verstuurd naar onze leden, wij hopen dat hij bij iedereen is aangekomen!
Met nog maar een klein maandje te gaan, zijn wij ons aan het voorbereiden op het aanbieden van de petitie aan minister Ab Klink.
Wil jij op een normale manier nog iets kwijt over dit onderwerp tegenover de minister?
Laat het ons dan weten! Zodra er een mooi aantal reactie’s zijn is het de bedoeling deze ingeboden bij de petitie aan te bieden. Wees er dus snel bij, want in april/mei 2009 willen wij bij de minister op bezoek gaan!

Groetjes VVCC
Klik om te vergroten...
http://www.vvcannabisconsumenten.nl/index.html
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ehm.. Bij ons in de coffeeshop mag je gewoon roken/blowen hoor.. Zolang er maar geen personeel in dezelfde ruimte is. In principe geldt dus gewoon hetzelfde rookverbod als in alle horecagelegenheden, dus ik snap niet waarom er een speciale petitie moet zijn voor coffeeshops.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#3
omdat dat een heel primair motief is voor een gedoogbeleid.. het van de straten afhouden van hangjeugd. als dat komt te vervallen is het nut van coffeeshops erg discutabel.

je kunt de petitie ook online tekenen:
http://www.petities.nl/petitie/voor_het ... offeeshop/
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
ImmortalTech zei:
Ehm.. Bij ons in de coffeeshop mag je gewoon roken/blowen hoor.. Zolang er maar geen personeel in dezelfde ruimte is. In principe geldt dus gewoon hetzelfde rookverbod als in alle horecagelegenheden, dus ik snap niet waarom er een speciale petitie moet zijn voor coffeeshops.
Klik om te vergroten...

Bij ons in de lokale coffeeshop hadden ze dat aan het begin ook voor een maandje of 2, nu is alles weer zoals vroeger. Eigenlijk mag zo goed als overal waar ik kom, ook cafe's party's, gewoon gerookt worden of wordt er gewoon gerookt.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ondertekent :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
ondertekent :)
Klik om te vergroten...
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Sjeik zei:
Lauu zei:
ondertekent :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jokkelshizzle zei:
De Sjeik zei:
Lauu zei:
ondertekent :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Signed. Like hell.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natuurlijk ook ondertekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."