#1
15.000 stemmen, nog 5.000 te gaan.
http://www.vvcannabisconsumenten.nl/index.htmlHallo mensen,
We zijn weer een stapje dichter bij de 20.000 handtekeningen, er zijn nu namelijk in totaal 15.000 verzameld.
Wat, zoals je zelf waarschijnlijk al ziet, betekend dat we minimaal nog 5.000 handtekeningen erbij willen hebben. Natuurlijk hebben wij geen maximium aantal, hoe meer mensen tekenen hoe sterker de Cannabis Consument samen staat.
Daarom willen we bij deze iedereen nog een keer extra oproepen om de petitie ‘voor het behoud van de sociale functie van de coffeeshop’ en dus tegen het rookverbod, te onderteken.
Om het iedereen nog makkelijker te maken is sinds enige tijd de petitie ook online te tekenen op http://rokenincoffeeshop.petities.nl
Ook is deze maand de eerste nieuwsbrief verstuurd naar onze leden, wij hopen dat hij bij iedereen is aangekomen!
Met nog maar een klein maandje te gaan, zijn wij ons aan het voorbereiden op het aanbieden van de petitie aan minister Ab Klink.
Wil jij op een normale manier nog iets kwijt over dit onderwerp tegenover de minister?
Laat het ons dan weten! Zodra er een mooi aantal reactie’s zijn is het de bedoeling deze ingeboden bij de petitie aan te bieden. Wees er dus snel bij, want in april/mei 2009 willen wij bij de minister op bezoek gaan!
Groetjes VVCC