#1
Ik wilde graag even zeggen dat die hele RHCP, met of zonder die gast, mij gestolen kunnen worden.
deadlock zei:Het gitaarwerk stelt echt geen ruk voor en ze waren echt niet vernieuwend. Ze maakten alleen nummers waar tienermeisjes én jongens van gingen glijden omdat ze zich er zo goed mee kunnen identificeren *boo fucking hoo*Wakkoe zei:Vooral musicaal was het gewoon heeeel goed..dankzij john frusciante, wat gitaarspelen betreft echt een held, jammer dat ie bij de peppers stopt, maar ik ben benieuwd naar zn nieuwe solo werk![]()
Het stelt geen ruk voor omdat het allemaal echt niet zo heel erg gecompliceerd is. En Jan Vayne legt ook emotie in zijn pianowerk maar dat betekent allesbehalve dat het een pianist van wereldklasse is.Andrew zei:Hoezo het stelt geen ruk voor? Frusciante is misschien niet de technischste en snelste gitarist ever ofzo maar hij legt in ieder geval genoeg emotie in zijn gitaarwerk! En samen met Anthony Kiedis zijn stem kan dat voor hele toffe nummers zorgen zoals Scar Tissue en Under the Bridge![]()
deadlock zei:Het stelt geen ruk voor omdat het allemaal echt niet zo heel erg gecompliceerd is. En Jan Vayne legt ook emotie in zijn pianowerk maar dat betekent allesbehalve dat het een pianist van wereldklasse is.Andrew zei:Hoezo het stelt geen ruk voor? Frusciante is misschien niet de technischste en snelste gitarist ever ofzo maar hij legt in ieder geval genoeg emotie in zijn gitaarwerk! En samen met Anthony Kiedis zijn stem kan dat voor hele toffe nummers zorgen zoals Scar Tissue en Under the Bridge![]()
Juist die stem is dus hetgene wat ik zo godvergeten irritant vind. Dat kattengejammer. Als mijn hond viool speelt klinkt dat beter.
wobble zei:ik luister toch niet naar de chillie poepers :3
Arthur King zei:Ik lees het bericht nu pas, maar dat is zeker zuur voor the RHCP, zonder Frusciante maken ze baggermuziek.
Misschien kunnen ze nu beter helemaal stoppen, goeie platen zullen ze niet meer maken.
Arthur King zei:Ik lees het bericht nu pas, maar dat is zeker zuur voor the RHCP, zonder Frusciante maken ze baggermuziek.
Misschien kunnen ze nu beter helemaal stoppen, goeie platen zullen ze niet meer maken.

ilyas zei:Goed voor hem, ik vind zijn solo albums vele malen beter dan rhc.
Deranged zei:Ik wilde graag even zeggen dat die hele RHCP, met of zonder die gast, mij gestolen kunnen worden.
Ze hebben al een nieuwe gitarist gevonden hoor..kenny zei:Arthur King zei:Ik lees het bericht nu pas, maar dat is zeker zuur voor the RHCP, zonder Frusciante maken ze baggermuziek.
Misschien kunnen ze nu beter helemaal stoppen, goeie platen zullen ze niet meer maken.
Dat is niet waar, met Hillel Slovak maakte ze ook geniale muziek! maar dat was vroeger, zo te zien is het over met de peppers, niet dat we dat niet al wisten.![]()
Het gitaarwerk stelt echt geen ruk voor en ze waren echt niet vernieuwend. Ze maakten alleen nummers waar tienermeisjes én jongens van gingen glijden omdat ze zich er zo goed mee kunnen identificeren *boo fucking hoo*Wakkoe zei:Vooral musicaal was het gewoon heeeel goed..dankzij john frusciante, wat gitaarspelen betreft echt een held, jammer dat ie bij de peppers stopt, maar ik ben benieuwd naar zn nieuwe solo werk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."