Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecordvangst: 1,33 ton cocaïne

Recordvangst: 1,33 ton cocaïne

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
De politie van het Duitse Hamburg heeft een recordvangst gedaan. Zij wisten namelijk de grootste cocaïnelevering aan Duitsland ooit te onderscheppen in de haven. De straatwaarde van de cocaïne wordt geschat op 39,9 miljoen euro. De drugs werd gevonden in een container met houtbriketten.

De politie heeft ondertussen zeven verdachten gearresteerd. Het gaat om mannen tussen de 29 en 35 jaar. In totaal werden negentien panden doorzocht. Aan de opsporing deden ruim 200 agenten mee.

Tijdens het onderzoek werden er verschillende objecten in beslag genomen zoals dure horloges en auto's. Ook werd er in een pand 450.000 euro aan contant geld gevonden.

Er werd al langer gezocht naar de groep drugssmokkelaars. Nadat er drie kilo cocaïne gevonden werd, in november 2009, werd de bende al in de gaten gehouden. De agenten wachtten echter nog op de grote klapper die komen ging voordat ze de mannen konden oppakken. Om de politie te misleiden stuurden de smokkelaars eerst zes containers zonder drugs richting Duitsland. Bij de controle van de zevende container was het echter raak.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth: Dat is zonde..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Poehoe dat is behoorlijk veel zeg. Dan moet je lef hebben om dat te versturen, maar als je gepakt wordt dan heb je niks an die miljoenen die je kan verdienen.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik zoveel coke had, zou ik denk ik wel coke verslaafd zijn. En miljonair.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zie mezelf al zwemmen in een zwembad sos :mrgreen:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
whahahaha dan kom ik der tog bij liggen :hearteyes:
STRANQER zei:
Ik zie mezelf al zwemmen in een zwembad sos :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."