ja daar zijn filters voor,maar die dingen gaan ongeveer 5 oogsten mee...dan zijn ze verzadigt....
maar er kan ook gewoon een afzuiger uitgevallen zijn,of er is een slang los getrild,of ze hebben een deur open laten staan,of.....en ga zo maar door.....
Harro-actie was het ja! Mijn geheugen laat mij in de steek..
#10
De Rotterdamse politie heeft dinsdag een grote hennepkwekerij met duizenden planten ontmanteld. De kwekerij aan de Boompjeskade werd bij toeval ontdekt toen surveillerende agenten een henneplucht roken.
Daarom namen ze een kijkje in het pand waar de lucht uit kwam. Aanvankelijk leek alles in orde, maar verder achterin bleek een afgesloten ruimte te zijn.
Daar bleken 7109 planten te staan. Ook werd de stroom op een gevaarlijke manier afgetapt. Volgens de politie heeft zelfs al eens een klein brandje in de kwekerij gewoed, maar dat is toen door de eigenaar geblust. Tijdens het onderzoek kwam de 43-jarige huurder aanlopen. Hij is opgepakt.
Boven de hennepkwekerij zit een fitnesscentrum. Hoewel de agenten de henneplucht buiten konden ruiken, is vanuit het fitnesscentrum volgens een politiewoordvoerder nooit gemeld dat er iets verdachts werd geroken. Ze benadrukt dat het fitnesscentrum niks met de kwekerij te maken heeft.
#11
Pijn in mijn hart.
#12
Dat is niet niks. Wel grappig dat er een henneplucht was, hebben ze daar geen toestellen voor? Jawel toch?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.