Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJezus op telefoonpaal.

Jezus op telefoonpaal.

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jezus zien in een ikea deur :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
LOUISIANA - Mensen zien het gezicht van Jezus Christus in veel alledaagse dingen. Amerikaanse automobilisten dachten het gelaat van Jezus dinsdag op een telefoonpaal te zien...

Weggebruikers op de Highway 26 in het Amerikaanse Louisiana zagen de gelijkenis in een met klimop begroeide telefoonpaal. EĂ©n van die automobilisten, Rickey Navarre, vertelde het lokale televisiestation KPCL: “Het viel me meteen op. Ik reed langs en dacht ‘Hey, dat lijkt op een beeld van Jezus die aan het kruis hangt’”. “Hij wil ons vast wat vertellen”, gaat Navarre verder. “Iets als ‘Ik waak over jullie en zal jullie gebeden verhoren’.”

De lokale politie was minder enthousiast over het Christusbeeld. Volgens hen was de klimop te ver naar de hoogspanningskabels gegroeid. De paal was al genoteerd om getrimd te worden, voordat het religieuze beeld opdook.

“Voor de zekerheid hebben we de klimop zo snel mogelijk verwijderd”, vertelt Mike Heinen, één van de onderhouders van de telefoonpalen. “We wilden niet dat mensen in de paal zouden klimmen, om bijvoorbeeld dichter tot Jezus te komen of om hem aan te raken. Dat zou catastrofaal kunnen aflopen.”

Volgens Heinen is de kerk een betere plek om Jezus op te zoeken dan boven in een telefoonpaal. Klik hier voor het nieuwsverslag van KPLC (YouTube ).

Jezus wordt vaker in alledaagse dingen ontdekt. Bijvoorbeeld in velden , in een IKEA-deur , in een koekenpan en in de haardkachel.








Leuk die amerikanen. :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi hoor !!!! Ondanks dat i niet van jezus hou
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Volgens Heinen is de kerk een betere plek om Jezus op te zoeken dan boven in een telefoonpaal.
Klik om te vergroten...

:grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb me voorgenomen om een keer hard te kotsen op een bijbel op een metalfestival.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Only in America..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zag jezus in een kotsvlek, bij de ingang van de MAC, zaterdagavond...
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik heb me voorgenomen om een keer hard te kotsen op een bijbel op een metalfestival.
Klik om te vergroten...

En wat is daar het praktisch nut van? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sadpanda zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb me voorgenomen om een keer hard te kotsen op een bijbel op een metalfestival.
Klik om te vergroten...

En wat is daar het praktisch nut van? :confused:
Klik om te vergroten...

Het is leuker dan in de wc kotsen. En met zoveel bier ga je sowieso wel kotsen..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grow up.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."