#1
Bij de dokter moet ik er zelf altijd op wijzen welke medicijnen ik verder nog meer gebruik op dat moment (staat gewoon op zn scherm dan hoor). Bij de apotheek niet, die kijken dat netjes zelf na en pikken er dan nog al eens een foutje van de dokter uit.