#1
en dat is wat je krijgt als (extreem) rechts/links aan de macht komt. Censuur en de mensen zullen het slikken, langs alle kanten word je iedere dag om je hoofd geslagen met dingen waar je bang voor moet zijn. Een klimaat van angst word gecreëerd, en als basis vrijheden dan beknot worden, is dat voor het algemeen welzijn. Misschien mort er hier of daar wel iemand een beetje. Maar de generatie koopvee, denkt niet langer voor zichzelf.