Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVlaamse burgemeester vergeet Sinterklaas

Vlaamse burgemeester vergeet Sinterklaas

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vlaamse burgemeester vergeet Sinterklaas

Uitgegeven: 17 november 2010 11:22
Laatst gewijzigd: 17 november 2010 12:08

BRUSSEL - In het Vlaamse Nijlen trof Sinterklaas zaterdag een gesloten deur. De burgemeester van het plaatsje vlakbij Antwerpen was vergeten dat hij de goedheilig man en zijn Zwarte Pieten welkom zou heten.
© ANP

Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag gemeld.

Op het moment dat Sinterklaas bij het gemeentehuis aanklopte, zat de burgemeester Paul Verbeeck aan de Vlaamse kust. ''Ik was rats vergeten dat ik hem welkom zou heten'', aldus de burgervader.

De man probeerde nog een wethouder te sturen maar tegen de tijd dat die bij het gemeentehuis aankwam, was de Sint met zijn gevolg al weer vertrokken.

Voor hun vertrek zongen de Sint en zijn gevolg met de toegestroomde kinderen liedjes op het balkon van het gemeentehuis. De geplande optocht door het dorp en het feest in een zaal gingen gewoon door zoals gepland.

Bekijk lezersfoto's van Sinterklaas op NUfoto
Klik om te vergroten...
Bron: nu.nl

:tearsofjoy: :P
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, ai, lullig :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wist niet dat ze in Belgenland ook Sinterklaas vieren. Weer wat geleerd vandaag:)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat een stunt :P fouten zijn menselijk toch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."