Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone illegaal

Mephedrone illegaal

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... illeg.html

Slecht nieuws voor de drugsgebruikers onder u die nog niet waren overgestapt naar aidsremmers . De ecstasy-achtige drug mephedrone wordt namelijk in de hele EU verboden. De Europese Commissie (EC) heeft dat vandaag bekendgemaakt.

De drug, die volgens het dagelijks bestuur van de EU gevaarlijk is, was in vijftien lidstaten nog legaal verkrijgbaar, waaronder België, Frankrijk en Duitsland. In Nederland was het spul al verboden.

Mephedrone is een stimulerend middel waarvan de effecten vergelijkbaar zijn met die van ecstasy of cocaïne. Volgens de EC is het de oorzaak van tientallen sterfgevallen in de EU. De EC had onlangs opgeroepen tot een EU-breed verbod op de drug. Eurocommissaris Viviane Reding (Justitie) is blij dat de lidstaten daar zo snel gevolg aan hebben gegeven.
Klik om te vergroten...

Another One Bites The Dust
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is ook maar troep imo..

Veel te vaatvernauwend, te verslavend en dan is het ook nog eens legaal/chinees/weinig over bekend. :angry: Fuck dat. Ik hoef het iig niet meer.

Nu zal de prijs hopelijk wat stijgen zodat de mensen overstappen naar een veiliger product zoals amfetamine bvb.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd another one :(
Jammer!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eindelijk! Kut Mephedrone.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het eigenlijk nog nooit op. Moet het eigenlijk maar een keertje doen zodat ik het op mijn niet-zo-stoere, stoere lijst kan zetten.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Nu zal de prijs hopelijk wat stijgen zodat de mensen overstappen naar een veiliger product zoals amfetamine bvb.
Klik om te vergroten...

Wat heb jij daaraan?

Tenzij je een dealert ben natuurlijk. :rolleyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Volgens de EC zijn de tientallen sterfgevallen in de EU, de oorzaak.
Klik om te vergroten...
Zo, dat staat beter. :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Nu zal de prijs hopelijk wat stijgen zodat de mensen overstappen naar een veiliger product zoals amfetamine bvb.
Klik om te vergroten...

Wat heb jij daaraan?

Tenzij je een dealert ben natuurlijk. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Of een sympathisant. :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
En die drang naar meer in combinatie met de relatief grote gevaren bij overdosering maakt dat ik het zooi vind. Ik hoop dat het snel weer van de markt verdwijnt en iedereen die het me aanbied reageer ik ongeveer net zo op als mensen die me hero of crystal meth aanbieden. (enigzinds verontwaardigd en ontdaan door hun gebrek aan morele verantwoordelijkheid) Onverantwoord om mee te werken aan de verspreiding van deze zooi.
Klik om te vergroten...

Hoewel mensen die me crystal meth aanbieden toch ook op een dikke +1 kunnen rekenen. Geniaal spul nog wat anders dan die mephedrone hehe :grin:

Is het woord niet sympathisant trouwens? Ik sympathiseer ook weleens met m'n cokedealer hij is goeie gast altijd +60% :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
:P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
jcutter zei:
Goed dat dit gebeurt. Drugs is kankerrommel en alle tyfushonden die het gebruiken zijn ook mongolen!!
Klik om te vergroten...

En jij bent ook een lief klein mongooltje hoor, dus maak je maar niet druk :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter zei:
Goed dat dit gebeurt. Drugs is kankerrommel en alle tyfushonden die het gebruiken zijn ook mongolen!!
Klik om te vergroten...

Pluisje, wat is er allemaal aan de hand vandaag? Vertel het Tante Rabbithole eens. Hebben ze je fietsje kapot gemaakt, en je ingepeperd met sneeuwballen?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus je wilt trouwen, en zeker ook kinderen? Nee, dan ben ook jij mijn type niet :cry:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
jcutter zei:
Goed dat dit gebeurt. Drugs is kankerrommel en alle tyfushonden die het gebruiken zijn ook mongolen!!
Klik om te vergroten...

Pluisje, wat is er allemaal aan de hand vandaag? Vertel het Tante Rabbithole eens. Hebben ze je fietsje kapot gemaakt, en je ingepeperd met sneeuwballen?
Klik om te vergroten...
Ik krijg te weinig liefde :cry:

Wil jij met mij trouwen?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natuurlijk liefje.

E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen als ik gedwongen word! De enige man met wie ik uit eigen wil zou zijn getrouwd en kinderen had willen gekrijgen is Deranged, maar daarmee is het stukgelopen. :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."