En waar vinden wij deze artikelen?
Ik heb alleen het stuk van Ali Haroon gelezen en dat was echt een belabberd slecht stuk.
Waarom blijft men dit nou maar zeggen? Het is volgens mij best duidelijk dat dat niet zo is. Of we gaan weer dagelijks blowen met eens in de drie maanden 100 mg MDMA vergelijken. Maarja, dat is een waardeloze vergelijking.Kijk bijvoorbeeld naar xtc. Verboden, maar volop gebruikt. Harddrug, maar onschadelijker dan cannabis.

In het artikel wordt letterlijk het onderzoek aangeroepen dat bovenstaande vergelijkt ja. :Pooscaar zei:Waarom blijft men dit nou maar zeggen? Het is volgens mij best duidelijk dat dat niet zo is. Of we gaan weer dagelijks blowen met eens in de drie maanden 100 mg MDMA vergelijken. Maarja, dat is een waardeloze vergelijking.Kijk bijvoorbeeld naar xtc. Verboden, maar volop gebruikt. Harddrug, maar onschadelijker dan cannabis.![]()
Tja, met dat soort vergelijkingen komen we er ook niet natuurlijk. Überhaupt verschillende drugs vergelijken vind ik persoonlijk nogal nutteloos, laat staan verschillende frequenties van gebruik. Volgens mij zou het goed zijn om als samenleving de discussies over gebruik en de discussies over legale status en risico's eens uit elkaar te trekken. Mensen gebruiken toch wel als ze dat willen, laat ze dan maar gewoon een schoon product gebruiken en voorlichting krijgen bij het kopen. En laten we er vooral belasting en accijnzen op heffen, ipv dat alles in de handen van de dealers terecht komt. Maargoed, de mensen hier op het forum hoef ik niet te overtuigen natuurlijk....Fool zei:In het artikel wordt letterlijk het onderzoek aangeroepen dat bovenstaande vergelijkt ja. :Pooscaar zei:Waarom blijft men dit nou maar zeggen? Het is volgens mij best duidelijk dat dat niet zo is. Of we gaan weer dagelijks blowen met eens in de drie maanden 100 mg MDMA vergelijken. Maarja, dat is een waardeloze vergelijking.Kijk bijvoorbeeld naar xtc. Verboden, maar volop gebruikt. Harddrug, maar onschadelijker dan cannabis.![]()
Oh, dan zijn ze wel erg onvoorspelbaar ondertussen hahaha. Ik had geen toegang tot de rest van het artikel, en na deze zinssnede had ik ook geen zin om me aan te melden natuurlijk. :PFool zei:In het artikel wordt letterlijk het onderzoek aangeroepen dat bovenstaande vergelijkt ja. :Pooscaar zei:Waarom blijft men dit nou maar zeggen? Het is volgens mij best duidelijk dat dat niet zo is. Of we gaan weer dagelijks blowen met eens in de drie maanden 100 mg MDMA vergelijken. Maarja, dat is een waardeloze vergelijking.Kijk bijvoorbeeld naar xtc. Verboden, maar volop gebruikt. Harddrug, maar onschadelijker dan cannabis.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."