#1
Zelf ben ik op dit moment 17 en hoor bij deze jonge gebruikers.
wat ik even wou zeggen is dat dankzij deze website en dankzij andere "Goede" voorlichting sites ik heel wat heb geleerd over het beperken van de risico's omtrent het gebruik van Harddrugs.
Ben sinds iets langer dan 1 maand begonnen met het gebruik van XTC, en het is dankzij deze website dat ik nu minimaal 3 maanden wacht voordat ik mijn volgende dosis neem, en dat ik maar een halve had genomen in plaats van een hele (Getest op 144 MG en weeg maar 62)
dankzij jullie mede forumers hebben jullie mij zover gekregen om heel goed op te passen met harddrugs.
nu niet schrikken, maar de dealer waar ik mijn XTC van gekocht had is nog maar !15! Jaar.
ik stem hier dus ook volledig bij in dat het steeds en steeds jonger word, en zelf ben ik ook een levend bewijs.
Maar wou jullie toch allemaal heel erg bedanken voor al de tips en voorlichting die ik op deze en andere websites heb kunnen vinden.
zonder jullie was ik hier waarschijnlijk al niet meer... had anders veel meer genomen.
Vanuit het diepste van mijn hart, Bedankt, allemaal...
-Remotay![:)]()
wat ik even wou zeggen is dat dankzij deze website en dankzij andere "Goede" voorlichting sites ik heel wat heb geleerd over het beperken van de risico's omtrent het gebruik van Harddrugs.
Ben sinds iets langer dan 1 maand begonnen met het gebruik van XTC, en het is dankzij deze website dat ik nu minimaal 3 maanden wacht voordat ik mijn volgende dosis neem, en dat ik maar een halve had genomen in plaats van een hele (Getest op 144 MG en weeg maar 62)
dankzij jullie mede forumers hebben jullie mij zover gekregen om heel goed op te passen met harddrugs.
nu niet schrikken, maar de dealer waar ik mijn XTC van gekocht had is nog maar !15! Jaar.
ik stem hier dus ook volledig bij in dat het steeds en steeds jonger word, en zelf ben ik ook een levend bewijs.
Maar wou jullie toch allemaal heel erg bedanken voor al de tips en voorlichting die ik op deze en andere websites heb kunnen vinden.
zonder jullie was ik hier waarschijnlijk al niet meer... had anders veel meer genomen.
Vanuit het diepste van mijn hart, Bedankt, allemaal...
-Remotay