#1
http://www.nu.nl/gezondheid/4361826/kab ... 4-fa-.html
Voor de 4-FA liefhebbers, inslaan! 1 april komt het op de opiumlijst en is het voortaan verboden.
Jammer dat die vent zo'n bord voor z'n kop heeft... als je nu nog steeds denkt dat een pilletje niet normaal is, ben je echt het contact met de werkelijkheid verloren...
Voor de 4-FA liefhebbers, inslaan! 1 april komt het op de opiumlijst en is het voortaan verboden.
staatssecretaris Van Rijn zei:"Ik maak me grote zorgen over het drugsgebruik onder jongeren en jongvolwassenen die vaak uitgaan. Een 'pilletje' nemen op een festival of feest is nooit normaal.
Jammer dat die vent zo'n bord voor z'n kop heeft... als je nu nog steeds denkt dat een pilletje niet normaal is, ben je echt het contact met de werkelijkheid verloren...