#1
Vooral de reacties op facebook. Van de ene kant grappig, van de andere kant zielig dat er zó veel mensen zijn die niet verder kijken dan de stempel 'harddrugs'. Maarja, dat wisten we eigenlijk al. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind de discussie aan te gaan met deze mensen ![:grin:]()