Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken zou illegaal moeten zijn, xtc niet

Roken zou illegaal moeten zijn, xtc niet

26 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vooral de reacties op facebook. Van de ene kant grappig, van de andere kant zielig dat er zó veel mensen zijn die niet verder kijken dan de stempel 'harddrugs'. Maarja, dat wisten we eigenlijk al. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind de discussie aan te gaan met deze mensen :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zit een hoop sneu volk onder die reacties :confused: Sommige mensen beperken zich nog tot het aanhangen van de taboe, maar anderen maken beweringen die nergens op gefundeerd zijn en vaak niet eens kloppen. Jammer hoe mensen zonder verstand van een onderwerp, toch spreken over het onderwerp alsof ze dat wel hebben. Hoe moet dat zijn om te discusseren met zulk volk, als argumenten niet waar hoeven te zijn :wink:
G
GekooktLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik pleit ook voor een gedoogbeleid voor xtc als het volgens deze deskundige toch minder schadelijk is. Dat zou zeker bijdragen aan de kwaliteit van de pilletjes waardoor de buurlanden indirect ook zullen profiteren van het gedoogbeleid.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Zit een hoop sneu volk onder die reacties :confused: Sommige mensen beperken zich nog tot het aanhangen van de taboe, maar anderen maken beweringen die nergens op gefundeerd zijn en vaak niet eens kloppen. Jammer hoe mensen zonder verstand van een onderwerp, toch spreken over het onderwerp alsof ze dat wel hebben. Hoe moet dat zijn om te discusseren met zulk volk, als argumenten niet waar hoeven te zijn :wink:
Klik om te vergroten...

Ja het is echt bizar hoe veel sneu volk daartussen zit. Maakt dat mijn indruk van het gemiddelde niveau in Nederland weer een stuk is gedaald.
Ik vraag me echt af hoe je nou een discussie kan beginnen zonder ook maar enige basiskennis van een bepaald onderwerp te hebben.
Zoveel mensen die schreeuwen dat deze professor een mongool is omdat dagelijks xtc gebruiken veel slechter is dan dagelijks roken. Alleen snappen ze dan niet dat mensen xtc echt niet dagelijks gaan gebruiken. Op een hele enkele uitzondering na
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
leipebaviaan zei:
Maar roken is lekker jongens
Klik om te vergroten...
Roken is niet lekker, nicotine is lekker :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
leipebaviaan zei:
Maar roken is lekker jongens
Klik om te vergroten...
Roken is niet lekker, nicotine is lekker :)
Klik om te vergroten...

Oh gaan we op die tour? Dus niet: ''xtc is lekker'', maar ''het releasen van serotonine is lekker?''
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
SmartieAndMe zei:
leipebaviaan zei:
Maar roken is lekker jongens
Klik om te vergroten...
Roken is niet lekker, nicotine is lekker :)
Klik om te vergroten...

Oh gaan we op die tour? Dus niet: ''xtc is lekker'', maar ''het releasen van serotonine is lekker?''
Klik om te vergroten...

:grin: sorry ik had ff mijn buitje haha, maar zo is het wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."