#1
Ik ben opzich best voorstander van meer referenda, maar overal over stemmen is totaal niet praktisch haalbaar inderdaad. Bovendien verwacht ik van een partij ook wel een bepaalde visie, dan kies ik wel die partij uit die het meest bij mijn eigen visie aansluit.losbanditas zei:Psychedelibee zei:Haha mooie actie! Maar wat is het standpunt van Geenpeil over het drugsbeleid, weet iemand dat?
Dat hebben die idioten dus niet. Over elk standpunt kan je stemmen als je lid bent van de partij als ze in de Tweede Kamer komen te zitten. Leuk voor een studieclubje maar idioot als je op die manier een land goed denkt te kunnen besturen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of mensen steeds visielozer worden. Zie het in de politiek gebeuren, maar het valt me ook steeds meer op in het bedrijfsleven helaas.