#1
Meer risico betekent ook meer geld verdienen hé.
Dat is waar, daar had ik nig niet aan gedacht.
Meer risico betekent ook meer geld verdienen hé.
Typisch telegraaf bericht weer dit.
Allereerst is nog helemaal niet zeker of de pillen voor IS bestemd zijn, alhoewel het vermoeden wel groot is.
Ten tweede is captagon helemaal geen combinatie van amfetamine en cafeïne. Het bevat de stof Fenethylline, die in het lichaam opbreekt in amfetamine en Theophylline.
Hetzelfde werd in het NOS journaal verteld. Maar idd is de Telefraaf nou niet de meest goede krant.
http://nos.nl/artikel/2172435-captagon-waarschijnlijk-niet-voor-nederlandse-markt-bestemd.html
Ze praten over een ''amfetamine-achtige stof''.
Toen ik vanochtend het journaal zag zeiden ze enkel dat het vermoedelijk voor IS bestemd is. Daarna op goedemorgen Nederland of hoe dat programma ook heet zeiden wel dat het echt voor IS was. Ik zag dit echt kort na elkaar, daarom viel het me ook zo op.Het journaal op tv vanmorgen.
Toen ik vanochtend het journaal zag zeiden ze enkel dat het vermoedelijk voor IS bestemd is. Daarna op goedemorgen Nederland of hoe dat programma ook heet zeiden wel dat het echt voor IS was. Ik zag dit echt kort na elkaar, daarom viel het me ook zo op.
Geen idee, het enige dat ik kan bedenken is dat Nederland al een grote producent van clandestine amfetamine is. Maar tegelijk is amfetamine nou niet echt heel ingewikkeld om te maken.Oh dan zal ik dat gezien hebben. Vreemd is dat, zo twijfelachtig. Waarom zouden ze dat hier in Nederland doen? En niet bv in een of andere hut in de bush bush van een land in de buurt van het midden-oosten/Azië?
Oh dan zal ik dat gezien hebben. Vreemd is dat, zo twijfelachtig. Waarom zouden ze dat hier in Nederland doen? En niet bv in een of andere hut in de bush bush van een land in de buurt van het midden-oosten/Azië?
Denk om veel redenen... De ervaring hier van het vervaardigen van amfetamines. Er zijn in nederland wrs al zoveel labos dat ze dachten die van hen zal ook niet opvallen...
Meer risico betekent ook meer geld verdienen hé.Er is wel een risico in transport.
http://www.welingelichtekringen.nl/...oor-feest-en-oorlog-in-het-midden-oosten.html
"In 1961 werd Captagon ontwikkeld voor ADHD’ers, maar in 1986 werd het verboden wegens de verslavende werking ervan"
In dit artikel van 2 j geleden staat meer info over het product zelf. Ze spreken ook van een mix van amfetamine en caffeine samen.
Goed dat het opgedoekt is. Laat die IS mongolen maar zelf hun pillen drukken met de handpers en liefst van al met een dodelijke dosis PMA/PMMA !!
Er staat ook dat ze hallucineren van die pillen. Klopt dat? Als het speeds-achtig is ga je toch niet hallucineren? Of wel bij hoge dosering?
.
Als je lang genoeg wakker bent ga je vanzelf hallucineren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."