Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJihad lab

Jihad lab

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28132413/__Jihad-lab_in_Limburg__.html

Wat voor pil is dit precies? Is het een soort speed? Hoe werkt deze rommel dan precies? Zoiets gebruikten (buitenlandse) soldaten in WO2 toch ook?
Ook apart dathet in Nederland word gefabriceerd dit.
Wel zielig trouwens dat IS dat gebruikt, van Allah mag je geen enkel genotsmiddel hebben gebruikt. Daar gaan hun 70 maagden en eeuwige roem. :lolol:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
''De pillen die zijn ontdekt in de schuur in Brunssum waren samengesteld uit cafeïne en amfetamine.''

Spreekt voor zich toch?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.welingelichtekringen.nl/...oor-feest-en-oorlog-in-het-midden-oosten.html

"In 1961 werd Captagon ontwikkeld voor ADHD’ers, maar in 1986 werd het verboden wegens de verslavende werking ervan"

In dit artikel van 2 j geleden staat meer info over het product zelf. Ze spreken ook van een mix van amfetamine en caffeine samen.

Goed dat het opgedoekt is. Laat die IS mongolen maar zelf hun pillen drukken met de handpers en liefst van al met een dodelijke dosis PMA/PMMA !!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
http://www.welingelichtekringen.nl/...oor-feest-en-oorlog-in-het-midden-oosten.html

"In 1961 werd Captagon ontwikkeld voor ADHD’ers, maar in 1986 werd het verboden wegens de verslavende werking ervan"

In dit artikel van 2 j geleden staat meer info over het product zelf. Ze spreken ook van een mix van amfetamine en caffeine samen.

Goed dat het opgedoekt is. Laat die IS mongolen maar zelf hun pillen drukken met de handpers en liefst van al met een dodelijke dosis PMA/PMMA !!
Klik om te vergroten...

Hahaha ja heel veel pma/pmma! :wink:
Er staat ook dat ze hallucineren van die pillen. Klopt dat? Als het speeds-achtig is ga je toch niet hallucineren? Of wel bij hoge dosering?
Wel link trouwens dat het dus zo veel gebruikt word door chauffeurs en in andere werkzaamheden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet het niet als het klopt, staat ook niet als neveneffect beschreven.

What is Captagon?

Captagon is one of several brand names for the drug compound fenethylline hydrochloride. Captagon is not a new drug. The Pharmaceutical Manufacturing Encyclopedia places its debut in 1961, when it was manufactured by Chemiewerk Homburg, a subsidiary of specialty chemicals company Degussa. The patent for its production dates to 1962, according to the Merck Index.

How does Captagon work?

Captagon is in the family of drugs known as amphetamines. These drugs are human-made but are chemically related to natural neurotransmitters like dopamine and epinephrine (aka adrenaline). When a person takes Captagon, their metabolism breaks the drug down to amphetamine itself, as well as to theophylline, a molecule that naturally occurs in small amounts in tea and that also has cardiac stimulating activity

(Bron: https://www.google.be/amp/s/www.for...gon-the-drug-of-choice-in-war-torn-syria/amp/ )

Kan me natuurlijk wel voorstellen als het bv. met mdma gemixt word dat het een hallucinerend effect geeft maar het stofje op zich word in je lichaam omgezet tot amfetamine en daar ga je niet van hallucineren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."