#1
Dat doe ik toch niet, ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd? Dat zeg je zelf ik leg je geen woorden in de mond
ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd?
Je bent wel een badboy zo te horenNee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad je op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was.
Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard.
Je bent wel een badboy zo te horen![]()
Ik ben her en der wel is per abuis tegen een vuist aangelopen, niet alleen vroeger. Nog steeds wel is maar ik overleef het wel. 1 op 1 is toch wat makkelijker ontwijken... Dankje!
Zelf nooit een pak slaag gekregen vroeger?
I appreciate de vriend, liet me lachen. Ik weet dat ik spreektaal typ soms, voegt een vleugje emotie toeNee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad ik op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was.
Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard, vriend.
Het is natuurlijk erg verleidelijk om je gevoel te laten overheersen en deze jochies aan de hoogste boom op te willen hangen. Dat vind ik een iets te populaire mening.
Die bolle schijnt dus iemand zijn broertje bedreigd te hebben met een mes en vecht zelf ook aardig wat af. Niet echt een lieverdje dus. Neemt niet weg dat iemand in elkaar rossen die compleet weerloos is, erg laf is
Niks tegenin te brengen. Point taken.Context, nooit verkeerd.
@Zwijgrecht
Je hebt helemaal gelijk. Het is zwaar onsportief wat zich in dat filmpje afspeelde. Ik praat het lafhartige gedrag ook niet goed, het enige wat ik opmerkte is dat ik er niet van sta te kijken. Waar ik ook niet van sta te kijken is dat er 10-tallen omstanders waren die niet ingrepen en er een beetje bij stonden te lachen. Ik van het te stellig klinken om deze jongeren allemaal weg te zetten als respectloze honden die geen opvoeding hebben genoten. Keurige volwassen mensen hebben hier ook last van, meeloopgedrag ligt op de loer. Reken maar dat er op dit moment een aantal personen spijt hebben van hun daden of vanwege het feit dat ze niet hebben ingegrepen. Ik vraag me dan ook stellig af of 1 van ons had ingegrepen in onze jeugd. Natuurlijk is het verleidelijk te zeggen van wel...![]()
Veel ophef over, zag t vanavond pas.
Dit brengt wel zon naar gevoel bij mij naar boven. Ik ben er zeker van dat als dit iemand was overgekomen die dichtbij mij staat ik die krullenbor had omgelegd. Als je zo iets in je kan hebben wil ik je uit de weg ruimen. Dan heb je puur slecht in je zitten. Dit filmpje raakte me diep omdat ik voel voor die jongen, de pure wanhoop. Ik hoop dat de 2 hoofddaders afgemaakt worden.
Dit gaat echt terug in de basics, lager dan het laagste dier. Hier zit geen verklaarbare reden achter behalve iets heel slechts. Je hebt een ander mens in een hoek, compleet gestript van al zijn waardigheid, vernederd en je blijft maar op die jongen intrappen en bespugen en verder man ik raak echt compleet over de zeik van het typen hiervan alleen al. Er zijn geen woorden voor , letterlijk. Meer denk ik er niet bij.
Of is deze mening te expliciet volgens de regels![]()
Ik sluit me daarbij aan, (het 1 op 1 stukje was vroeger. Je snapt me wel)
Niks tegenin te brengen. Point taken.
Al had ik nu best wel even 14-1 willen spelen![]()
zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving
kom ik oorspronkelijk vandaan :P@robbie.1234
Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."