Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums14 tegen 1 filmpje

14 tegen 1 filmpje

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat doe ik toch niet, ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd? Dat zeg je zelf ik leg je geen woorden in de mond
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwijgrecht zei:
ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd?
Klik om te vergroten...

Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad ik op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard, vriend.

Het is natuurlijk erg verleidelijk om je gevoel te laten overheersen en deze jochies aan de hoogste boom op te willen hangen. Dat vind ik een iets te populaire mening.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Avīci zei:
Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad je op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard.
Klik om te vergroten...
Je bent wel een badboy zo te horen:smirk:
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwijgrecht zei:
Je bent wel een badboy zo te horen:smirk:
Klik om te vergroten...

... Dankje!

Zelf nooit een pak slaag gekregen vroeger?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Avīci zei:
... Dankje!

Zelf nooit een pak slaag gekregen vroeger?
Klik om te vergroten...
Ik ben her en der wel is per abuis tegen een vuist aangelopen, niet alleen vroeger. Nog steeds wel is maar ik overleef het wel. 1 op 1 is toch wat makkelijker ontwijken
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar jij had wel ingegrepen als je daar als kind en omstander bij aanwezig was?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet wel zeker dat ik die krullebol met gestrekt been in zn gezicht was gevlogen ja.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Avīci zei:
Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad ik op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard, vriend.

Het is natuurlijk erg verleidelijk om je gevoel te laten overheersen en deze jochies aan de hoogste boom op te willen hangen. Dat vind ik een iets te populaire mening.
Klik om te vergroten...
I appreciate de vriend, liet me lachen. Ik weet dat ik spreektaal typ soms, voegt een vleugje emotie toe:relieved:
Ik had al een beetje een vermoeden dat jij graag iets controversieels zegt alleen om de discussie uit te lokken, misschien is dat wel helemaal niet je mening. Dat is niet erg, leven in de brouwerij maar reageer dan wel met iets wat ook ergens op slaat, niet met dat gebeurde vroeger ook.

Weet niet waar jij opgegroeid ben in wat voor situatie maar als wij ruzie hadden stond er wel een groep omheen maar was het gewoon 1 op 1 en niet doorgaan als de ander ligt of met zn rug naar je toestaat. En opjuttende kinderen en terugduwen gebeurde toen ook hoor, tja t moet nou eenmaal afgemaakt worden en daar wordt je hard van ja. Als je het hele filmpje kijkt zie je die bolle klappen krijgt van die andere nederlander, het is klaar hij ligt wil weglopen en ze blijven hem bedreigen en insluiten en hij blijft weglopen. Tot die ameube ontploft en op hem invliegt terwijl drie van die andere onderkruipsels flying kicks in zn rug en op zn hoofd gaven

Als jij dat vroeger ook heldhaftig deed ben je net die blanke rat uit t filmpje die het fijn vind gepimpt te worden door een stel mocros en soma's
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb helemaal geen zin om dit filmpje te bekijken. Ik vrees dat het mijn wankele vertrouwen in de mensheid nog verder onderuit schopt. Ik snap gewoon niet waarom mensen niet kunnen begrijpen dat geweld sowieso niet het antwoord is?!

Als jij samen met iemand een potje wilt knokken in een boksring of wat mij betreft daarbuiten dan doe je dat maar lekker. Maar zorg er gewoon voor dat die ander dat ook wil. Zo niet dan is geweld gewoon mishandeling en dus niet okay! Ook als het "1 op 1"is of op een andere manier goed gepraat moet worden.

Het is wat dat betreft niet zoveel anders dan seks. Vinden beide partijen het prima dan is het leuk. Is het tegen de wil van 1 van de betrokkenen in dan is het fout. Hoe iemand het uberhaupt in zijn hoofd haalt om met een groepje 1 individu in elkaar te slaan gaat echt mijn voorstellingsvermogen te boven. Volgens mij moet je dan toch echt ergens voor jezelf besloten hebben dat je niet verwacht ooit nog een nuttige bijdrage aan de maatschappij te gaan leveren.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die bolle schijnt dus iemand zijn broertje bedreigd te hebben met een mes en vecht zelf ook aardig wat af. Niet echt een lieverdje dus. Neemt niet weg dat iemand in elkaar rossen die compleet weerloos is, erg laf is
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prison zei:
Die bolle schijnt dus iemand zijn broertje bedreigd te hebben met een mes en vecht zelf ook aardig wat af. Niet echt een lieverdje dus. Neemt niet weg dat iemand in elkaar rossen die compleet weerloos is, erg laf is
Klik om te vergroten...

Context, nooit verkeerd.

@Zwijgrecht

Je hebt helemaal gelijk. Het is zwaar onsportief wat zich in dat filmpje afspeelde. Ik praat het lafhartige gedrag ook niet goed, het enige wat ik opmerkte is dat ik er niet van sta te kijken. Waar ik ook niet van sta te kijken is dat er 10-tallen omstanders waren die niet ingrepen en er een beetje bij stonden te lachen. Ik van het te stellig klinken om deze jongeren allemaal weg te zetten als respectloze honden die geen opvoeding hebben genoten. Keurige volwassen mensen hebben hier ook last van, meeloopgedrag ligt op de loer. Reken maar dat er op dit moment een aantal personen spijt hebben van hun daden of vanwege het feit dat ze niet hebben ingegrepen. Ik vraag me dan ook stellig af of 1 van ons had ingegrepen in onze jeugd. Natuurlijk is het verleidelijk te zeggen van wel... :wink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik sluit me daarbij aan, (het 1 op 1 stukje was vroeger. Je snapt me wel)


Avīci zei:
Context, nooit verkeerd.

@Zwijgrecht

Je hebt helemaal gelijk. Het is zwaar onsportief wat zich in dat filmpje afspeelde. Ik praat het lafhartige gedrag ook niet goed, het enige wat ik opmerkte is dat ik er niet van sta te kijken. Waar ik ook niet van sta te kijken is dat er 10-tallen omstanders waren die niet ingrepen en er een beetje bij stonden te lachen. Ik van het te stellig klinken om deze jongeren allemaal weg te zetten als respectloze honden die geen opvoeding hebben genoten. Keurige volwassen mensen hebben hier ook last van, meeloopgedrag ligt op de loer. Reken maar dat er op dit moment een aantal personen spijt hebben van hun daden of vanwege het feit dat ze niet hebben ingegrepen. Ik vraag me dan ook stellig af of 1 van ons had ingegrepen in onze jeugd. Natuurlijk is het verleidelijk te zeggen van wel... :wink:
Klik om te vergroten...
Niks tegenin te brengen. Point taken.

Al had ik nu best wel even 14-1 willen spelen :)
r
robbie.1234Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zwijgrecht zei:

Veel ophef over, zag t vanavond pas.
Dit brengt wel zon naar gevoel bij mij naar boven. Ik ben er zeker van dat als dit iemand was overgekomen die dichtbij mij staat ik die krullenbor had omgelegd. Als je zo iets in je kan hebben wil ik je uit de weg ruimen. Dan heb je puur slecht in je zitten. Dit filmpje raakte me diep omdat ik voel voor die jongen, de pure wanhoop. Ik hoop dat de 2 hoofddaders afgemaakt worden.

Dit gaat echt terug in de basics, lager dan het laagste dier. Hier zit geen verklaarbare reden achter behalve iets heel slechts. Je hebt een ander mens in een hoek, compleet gestript van al zijn waardigheid, vernederd en je blijft maar op die jongen intrappen en bespugen en verder man ik raak echt compleet over de zeik van het typen hiervan alleen al. Er zijn geen woorden voor , letterlijk. Meer denk ik er niet bij.


Of is deze mening te expliciet volgens de regels:)
Klik om te vergroten...
Zwijgrecht zei:
Ik sluit me daarbij aan, (het 1 op 1 stukje was vroeger. Je snapt me wel)



Niks tegenin te brengen. Point taken.

Al had ik nu best wel even 14-1 willen spelen :)
Klik om te vergroten...
r
robbie.1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#15
robbie.1234 zei:
zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving
Klik om te vergroten...

Niet alleen lijkt dit verdacht veel op vissen naar een dealer, je posts to nu toe zijn allemaal dubbelposts én allemaal off topic. Hou er maar mee op, of je kunt een ban verwachten.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#16

Hier zien we dat jongeren er onderling ook niet meer van opkijken. Triest, maar wel de realiteit.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@robbie.1234
Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss. :tongueout:
r
robbie.1234Lid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@robbie.1234
Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss. :tongueout:
Klik om te vergroten...
kom ik oorspronkelijk vandaan :P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#20

Veel ophef over, zag t vanavond pas.
Dit brengt wel zon naar gevoel bij mij naar boven. Ik ben er zeker van dat als dit iemand was overgekomen die dichtbij mij staat ik die krullenbor had omgelegd. Als je zo iets in je kan hebben wil ik je uit de weg ruimen. Dan heb je puur slecht in je zitten. Dit filmpje raakte me diep omdat ik voel voor die jongen, de pure wanhoop. Ik hoop dat de 2 hoofddaders afgemaakt worden.

Dit gaat echt terug in de basics, lager dan het laagste dier. Hier zit geen verklaarbare reden achter behalve iets heel slechts. Je hebt een ander mens in een hoek, compleet gestript van al zijn waardigheid, vernederd en je blijft maar op die jongen intrappen en bespugen en verder man ik raak echt compleet over de zeik van het typen hiervan alleen al. Er zijn geen woorden voor , letterlijk. Meer denk ik er niet bij.


Of is deze mening te expliciet volgens de regels:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."