#1
zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving
Niet alleen lijkt dit verdacht veel op vissen naar een dealer, je posts to nu toe zijn allemaal dubbelposts én allemaal off topic. Hou er maar mee op, of je kunt een ban verwachten.
zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving
kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!
Daarom heb ik het filmpje ook niet bekeken en ga dat ook niet doen.kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.
Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht
Idd! Zeer laf en zwak! Hoop dat ze zelf eens “goed gepakt” worden.In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!
kom ik oorspronkelijk vandaan :P@robbie.1234
Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."