Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums14 tegen 1 filmpje

14 tegen 1 filmpje

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
robbie.1234 zei:
zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving
Klik om te vergroten...

Niet alleen lijkt dit verdacht veel op vissen naar een dealer, je posts to nu toe zijn allemaal dubbelposts én allemaal off topic. Hou er maar mee op, of je kunt een ban verwachten.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#2

Hier zien we dat jongeren er onderling ook niet meer van opkijken. Triest, maar wel de realiteit.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@robbie.1234
Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss. :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5

Veel ophef over, zag t vanavond pas.
Dit brengt wel zon naar gevoel bij mij naar boven. Ik ben er zeker van dat als dit iemand was overgekomen die dichtbij mij staat ik die krullenbor had omgelegd. Als je zo iets in je kan hebben wil ik je uit de weg ruimen. Dan heb je puur slecht in je zitten. Dit filmpje raakte me diep omdat ik voel voor die jongen, de pure wanhoop. Ik hoop dat de 2 hoofddaders afgemaakt worden.

Dit gaat echt terug in de basics, lager dan het laagste dier. Hier zit geen verklaarbare reden achter behalve iets heel slechts. Je hebt een ander mens in een hoek, compleet gestript van al zijn waardigheid, vernederd en je blijft maar op die jongen intrappen en bespugen en verder man ik raak echt compleet over de zeik van het typen hiervan alleen al. Er zijn geen woorden voor , letterlijk. Meer denk ik er niet bij.


Of is deze mening te expliciet volgens de regels:)
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!
Klik om te vergroten...
kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.
Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zwijgrecht zei:
kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.
Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik het filmpje ook niet bekeken en ga dat ook niet doen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!
Klik om te vergroten...
Idd! Zeer laf en zwak! Hoop dat ze zelf eens “goed gepakt” worden.
r
robbie.1234Lid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@robbie.1234
Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss. :tongueout:
Klik om te vergroten...
kom ik oorspronkelijk vandaan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."