Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums14 tegen 1 filmpje

14 tegen 1 filmpje

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!
Klik om te vergroten...
kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.
Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwijgrecht zei:
kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.
Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik het filmpje ook niet bekeken en ga dat ook niet doen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!
Klik om te vergroten...
Idd! Zeer laf en zwak! Hoop dat ze zelf eens ā€œgoed gepaktā€ worden.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit gaat verder dan " even goed gepakt worden" , denk je niet
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekZ zei:
In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!
Klik om te vergroten...

Het enige verschil is dat dit tegenwoordig wordt gefilmd.

Ik vind deze mishandeling heftig, maar kijk er eigenlijk niet van op. Dit gebeurde vroeger evengoed. Zo hadden wij een voetbalspelletje; LTS. Als er dan iemand door zijn benen werd gespeeld met een tennisbal, dan had je vrij spel om deze persoon helemaal verrot te slaan of te schoppen. Natuurlijk erg onethisch maar het gebeurde.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Avīci zei:
Het enige verschil is dat dit tegenwoordig wordt gefilmd.

Ik vind deze mishandeling heftig, maar kijk er eigenlijk niet van op. Dit gebeurde vroeger evengoed. Zo hadden wij een voetbalspelletje; LTS. Als er dan iemand door zijn benen werd gespeeld met een tennisbal, dan had je vrij spel om deze persoon helemaal verrot te slaan of te schoppen. Natuurlijk erg onethisch maar het gebeurde.
Klik om te vergroten...
vriend dat heeft echt compleet hier niks mee te maken. Dat deden wij ook. Poorten heette t (Daar werden de mannen gemaakt hahaha)

Dat is iets anders dan een joch in zn gezicht blijven stampen met je gore beentjes. Een weerloos, inmiddels al gebroken en niet eens meer verdedigend, jochie, en dan vliegen ze hem stuk voor stuk aan terwijl die al half KO ligt.

Noem je dat net als poorten?

"vroeger gebeurde het ook " Ja Vroeger gebeurde het ook". Nou ik weet niet maakte niet al te vaak mee dat het asiel zwerfratten losging op 1 kind.
En toen was het allemaal nog wat minder nauw met eigen rechter spelen. Helpt ook.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi vriend,

Ik refereerde daarnaar omdat er toen ook regelmatig jongens op deze manier de gort in werden geslagen zo als je kan zien op dit filmpje. Heb toentertijd ook regelmatig bloedneuzen, gebroken armen, en gillende jochies voorbij zien flitsen. Wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Zwijgrecht zei:
Noem je dat net als poorten?
Klik om te vergroten...

Ik zie zeker raakvlakken.

Zwijgrecht zei:
Nou ik weet niet maakte niet al te vaak mee dat het asiel zwerfratten losging op 1 kind.
Klik om te vergroten...

Ik wel.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Avīci zei:
Hoi vriend,

Ik refereerde daarnaar omdat er toen ook regelmatig jongens op deze manier de gort in werden geslagen zo als je kan zien op dit filmpje. Heb toentertijd ook regelmatig bloedneuzen, gebroken armen, en gillende jochies voorbij zien flitsen.



Ik zie zeker raakvlakken.



Ik wel.
Klik om te vergroten...
En Avici stond erbij en keek ernaar :wink:
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwijgrecht zei:
En Avici stond erbij en keek ernaar :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, wil je me nu in een hoekje drijven omdat ik een andere mening deel? :wink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat doe ik toch niet, ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd? Dat zeg je zelf ik leg je geen woorden in de mond
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zwijgrecht zei:
ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd?
Klik om te vergroten...

Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad ik op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard, vriend.

Het is natuurlijk erg verleidelijk om je gevoel te laten overheersen en deze jochies aan de hoogste boom op te willen hangen. Dat vind ik een iets te populaire mening.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Avīci zei:
Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad je op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard.
Klik om te vergroten...
Je bent wel een badboy zo te horen:smirk:
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zwijgrecht zei:
Je bent wel een badboy zo te horen:smirk:
Klik om te vergroten...

... Dankje!

Zelf nooit een pak slaag gekregen vroeger?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Avīci zei:
... Dankje!

Zelf nooit een pak slaag gekregen vroeger?
Klik om te vergroten...
Ik ben her en der wel is per abuis tegen een vuist aangelopen, niet alleen vroeger. Nog steeds wel is maar ik overleef het wel. 1 op 1 is toch wat makkelijker ontwijken
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar jij had wel ingegrepen als je daar als kind en omstander bij aanwezig was?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet wel zeker dat ik die krullebol met gestrekt been in zn gezicht was gevlogen ja.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Avīci zei:
Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad ik op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard, vriend.

Het is natuurlijk erg verleidelijk om je gevoel te laten overheersen en deze jochies aan de hoogste boom op te willen hangen. Dat vind ik een iets te populaire mening.
Klik om te vergroten...
I appreciate de vriend, liet me lachen. Ik weet dat ik spreektaal typ soms, voegt een vleugje emotie toe:relieved:
Ik had al een beetje een vermoeden dat jij graag iets controversieels zegt alleen om de discussie uit te lokken, misschien is dat wel helemaal niet je mening. Dat is niet erg, leven in de brouwerij maar reageer dan wel met iets wat ook ergens op slaat, niet met dat gebeurde vroeger ook.

Weet niet waar jij opgegroeid ben in wat voor situatie maar als wij ruzie hadden stond er wel een groep omheen maar was het gewoon 1 op 1 en niet doorgaan als de ander ligt of met zn rug naar je toestaat. En opjuttende kinderen en terugduwen gebeurde toen ook hoor, tja t moet nou eenmaal afgemaakt worden en daar wordt je hard van ja. Als je het hele filmpje kijkt zie je die bolle klappen krijgt van die andere nederlander, het is klaar hij ligt wil weglopen en ze blijven hem bedreigen en insluiten en hij blijft weglopen. Tot die ameube ontploft en op hem invliegt terwijl drie van die andere onderkruipsels flying kicks in zn rug en op zn hoofd gaven

Als jij dat vroeger ook heldhaftig deed ben je net die blanke rat uit t filmpje die het fijn vind gepimpt te worden door een stel mocros en soma's
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb helemaal geen zin om dit filmpje te bekijken. Ik vrees dat het mijn wankele vertrouwen in de mensheid nog verder onderuit schopt. Ik snap gewoon niet waarom mensen niet kunnen begrijpen dat geweld sowieso niet het antwoord is?!

Als jij samen met iemand een potje wilt knokken in een boksring of wat mij betreft daarbuiten dan doe je dat maar lekker. Maar zorg er gewoon voor dat die ander dat ook wil. Zo niet dan is geweld gewoon mishandeling en dus niet okay! Ook als het "1 op 1"is of op een andere manier goed gepraat moet worden.

Het is wat dat betreft niet zoveel anders dan seks. Vinden beide partijen het prima dan is het leuk. Is het tegen de wil van 1 van de betrokkenen in dan is het fout. Hoe iemand het uberhaupt in zijn hoofd haalt om met een groepje 1 individu in elkaar te slaan gaat echt mijn voorstellingsvermogen te boven. Volgens mij moet je dan toch echt ergens voor jezelf besloten hebben dat je niet verwacht ooit nog een nuttige bijdrage aan de maatschappij te gaan leveren.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die bolle schijnt dus iemand zijn broertje bedreigd te hebben met een mes en vecht zelf ook aardig wat af. Niet echt een lieverdje dus. Neemt niet weg dat iemand in elkaar rossen die compleet weerloos is, erg laf is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."