#1
kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!
Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht