Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCorona patiënten begeleiding

Corona patiënten begeleiding

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo zal het nog vaker gaan de komende dagen. Een flinke taak, organisatie en samenwerking gezien de grote afstanden.

A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een wat langere hoe dit in zijn werk gaat;

M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
die ambulance bus is wel een goed idee zeg. Ik had dat nog nooit eerder gezien.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
die ambulance bus is wel een goed idee zeg. Ik had dat nog nooit eerder gezien.
Klik om te vergroten...
Een keer wat anders dan de party bus.
Ik heb ze nog zien rijden hier. Gelukkig is hier nog genoeg plek op de IC.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
die ambulance bus is wel een goed idee zeg. Ik had dat nog nooit eerder gezien.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet zo groot. Het is een MICU; Mobile Intensive Care Unit.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Motorbegeleiding door de politie is een specialisatie en een aparte afdeling. Die hebben het dus extra zwaar momenteel.

Hier een motoragent die met spoed naar een begeleiding moet. Lovende maar ook kritische reacties. Hij neemt best veel risico. De betreffende motoragent reageert ook nog.

C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Albedo zei:
Motorbegeleiding door de politie is een specialisatie en een aparte afdeling. Die hebben het dus extra zwaar momenteel.

Hier een motoragent die met spoed naar een begeleiding moet. Lovende maar ook kritische reacties. Hij neemt best veel risico. De betreffende motoragent reageert ook nog.

Klik om te vergroten...

Pff ik heb na 40 seconden het geluid al bijna uit gezet, wat een takke geluid zeg als je dat de hele tijd hoort...
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chillax zei:
Pff ik heb na 40 seconden het geluid al bijna uit gezet, wat een takke geluid zeg als je dat de hele tijd hoort...
Klik om te vergroten...

Heb dat ook gehad op straat. De motoragenten hebben waarschijnlijk otoplastieken met een speciaal filter om elkaar nog goed te kunnen verstaan via de radio. Gehoorbescherming is standaard voor elke motorrijder als ze om hun oren geven.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Albedo zei:
Hier een motoragent die met spoed naar een begeleiding moet. Lovende maar ook kritische reacties. Hij neemt best veel risico. De betreffende motoragent reageert ook nog
Klik om te vergroten...
op 7:07 met die bus was de eerste keer dacht ik dacht, whooeps
oh, en blijkbaar de enige keer. Vind het netjes gereden hoor.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
op 7:07 met die bus was de eerste keer dacht ik dacht, whooeps
Klik om te vergroten...

Zag een reactie dat iemand vond dat de bus hem behoedde voor een ongeluk door iets naar rechts te gaan. Hij kon er denk ik met die vaart nog wel voorbij steken en hij kent vast de situatie. Die bus had imo tijd genoeg hem te zien aankomen en naar rechts te gaan op de busbaan.

Keek vroeger wel eens naar Ghost Rider. Dan valt dit nog mee. Toch vraag ik me af hoe vaak het mis gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."