#1
De......
Kijk maar eens 1 interview met hun en je zult een persoon zien dat je nooit eerder hebt waargenomen.. ....
Nou nou, het is Jezus niet....
Maar wél een zeer markant persoon, van wie er best nog meer van geboren mogen worden!
De......
Kijk maar eens 1 interview met hun en je zult een persoon zien dat je nooit eerder hebt waargenomen.. ....
Ik heb zelf het grootste deel uit PIKHAL.Zelf weet ik niet veel van hem dus ik ga eens googlen of @Jmths heb jij een paar links van hem dat ik kan lezen, zodat ik het juiste perspectief over hem heb.
Op bet gebied van psychedelische fenethylamines is hij god ja.Nou nou, het is Jezus niet....
Maar wél een zeer markant persoon, van wie er best nog meer van geboren mogen worden!
De kans is aanwezig dat het verhaal van Alexander Shulgin minder opgeblazen is dat van Jezus Christus echter, je kunt zeggen wat je wilt maar het blijft een zwerver en een zwetser.Niet, dat ik zo gelovig ben, maar deze man uit Nazareth, dat is er maar één.
IN DE NAAM VAN SASHA SHULGIN U ZULT NORMAAL DOEN AAAAAAAAAAAAAAMENSASHA SHULGIN
LEKKAAH MAN!NEE 100MG 2CB RECTAAL NU
Geweldige argumenten, en je brengt het zo mooi. Ik moet alles even overdenken. Misschien was ik te snel met oordelen. Ik zie aan je reactie dat je geleerd bent en weet waar je het over hebt. Hopelijk deel je morgen weer wat van je geniale gedachtes.Hij is god
Dan lijkt God het niet te zijn ?Godelijk is het niet
Het gevangenissysteem en arbitraire hebzucht gemotiveerde denken binnen overheidsinstanties is waar hij zich toen ik fel tegen uit sprak. In de recent media hoor je mensen geëmotioneerd over buiten proportioneel geweld binnen een macht monopolie. Daar was Alexander Shulgin ze al minstens 50 jaar voor.Het is een geleerde scheikundige dat weet hoe hij bepaalde stoffen kan maken om ons brein tijdelijk in extatische en hallucinerende staat te brengen en weet hier meer van af dan menig drugsforum bezoeker, maar gaat hij wereldproblemen oplossen?
Ik kan je het boek Brave New World van Aldous Huxley aanraden. Zo groots verwoorden zoals jij dat doet dat Alexander Shulgin Gods geschenk is, die woorden gaan uiteraard enkel voor mij op. Maar Alexander Shulgin heeft zich ook absoluut uitgesproken in woorden als de humanist die hij was, als je het mij vraagt is dat een veel groter deel van wie Shulgin is dan waar de spannende verhaaltjes vaak over gegaan. Alexander Shulgin heet de wereld niet overspoeld met vrachtwagens vol met drugs, hij deelde kennis en dat is waar hij in geloofde.Het is gewoon een hele toffe opa die alles weet van scheikunde en meer drugs heeft geprobeerd dan willekeurig studentencorps bij elkaar. Maar laten we niet doen alsof hij gods geschenk aan de mensheid is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."