Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShulgin's herbouwde laboratorium!

Shulgin's herbouwde laboratorium!

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
De......
Kijk maar eens 1 interview met hun en je zult een persoon zien dat je nooit eerder hebt waargenomen.. ....
Klik om te vergroten...

Nou nou, het is Jezus niet....
Maar wél een zeer markant persoon, van wie er best nog meer van geboren mogen worden!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Zelf weet ik niet veel van hem dus ik ga eens googlen of @Jmths heb jij een paar links van hem dat ik kan lezen, zodat ik het juiste perspectief over hem heb.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf het grootste deel uit PIKHAL. :grimacing:

Er staan wel wat goede interviews online, er is ook een lezing waarin hij het gebruik van LSD en de atoombom tegen elkaar afzet dat ik wel interessant vond.

Maar er staan ook minder sterke dingen tussen online, de documentaire dirty pictures was iets minder goed ontvangen bijvoorbeeld.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Nou nou, het is Jezus niet....
Maar wél een zeer markant persoon, van wie er best nog meer van geboren mogen worden!
Klik om te vergroten...
Op bet gebied van psychedelische fenethylamines is hij god ja.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
HEIL sasha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wie is Sasha, deze aanroep vorm doet me aan iemand anders denken...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
SASHA SHULGIN
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Niet, dat ik zo gelovig ben, maar deze man uit Nazareth, dat is er maar één.
Klik om te vergroten...
De kans is aanwezig dat het verhaal van Alexander Shulgin minder opgeblazen is dat van Jezus Christus echter, je kunt zeggen wat je wilt maar het blijft een zwerver en een zwetser. :smirk:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
SASHA SHULGIN
Klik om te vergroten...
IN DE NAAM VAN SASHA SHULGIN U ZULT NORMAAL DOEN AAAAAAAAAAAAAAMEN
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzzzy zei:
NEE 100MG 2CB RECTAAL NU
Klik om te vergroten...
LEKKAAH MAN!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Erg interessante documentaire, ben groot fan van zijn boeken en vind het een inspirerend persoon, maar er wordt hier gedaan alsof het een of andere messias is. Het is een geleerde scheikundige dat weet hoe hij bepaalde stoffen kan maken om ons brein tijdelijk in extatische en hallucinerende staat te brengen en weet hier meer van af dan menig drugsforum bezoeker, maar gaat hij wereldproblemen oplossen? Ik denk het niet.

Het is gewoon een hele toffe opa die alles weet van scheikunde en meer drugs heeft geprobeerd dan willekeurig studentencorps bij elkaar. Maar laten we niet doen alsof hij gods geschenk aan de mensheid is.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij is god
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fack , ik wil mee praten over onze God , maar men vingers en ogen willen niet mee, enkel autocorrect.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
F
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
Hij is god
Klik om te vergroten...
Geweldige argumenten, en je brengt het zo mooi. Ik moet alles even overdenken. Misschien was ik te snel met oordelen. Ik zie aan je reactie dat je geleerd bent en weet waar je het over hebt. Hopelijk deel je morgen weer wat van je geniale gedachtes.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Godelijk is het niet
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Godelijk is het niet
Klik om te vergroten...
Dan lijkt God het niet te zijn ?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
God is dood hellaas
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Het is een geleerde scheikundige dat weet hoe hij bepaalde stoffen kan maken om ons brein tijdelijk in extatische en hallucinerende staat te brengen en weet hier meer van af dan menig drugsforum bezoeker, maar gaat hij wereldproblemen oplossen?
Klik om te vergroten...
Het gevangenissysteem en arbitraire hebzucht gemotiveerde denken binnen overheidsinstanties is waar hij zich toen ik fel tegen uit sprak. In de recent media hoor je mensen geëmotioneerd over buiten proportioneel geweld binnen een macht monopolie. Daar was Alexander Shulgin ze al minstens 50 jaar voor.
Dirkjan zei:
Het is gewoon een hele toffe opa die alles weet van scheikunde en meer drugs heeft geprobeerd dan willekeurig studentencorps bij elkaar. Maar laten we niet doen alsof hij gods geschenk aan de mensheid is.
Klik om te vergroten...
Ik kan je het boek Brave New World van Aldous Huxley aanraden. Zo groots verwoorden zoals jij dat doet dat Alexander Shulgin Gods geschenk is, die woorden gaan uiteraard enkel voor mij op. Maar Alexander Shulgin heeft zich ook absoluut uitgesproken in woorden als de humanist die hij was, als je het mij vraagt is dat een veel groter deel van wie Shulgin is dan waar de spannende verhaaltjes vaak over gegaan. Alexander Shulgin heet de wereld niet overspoeld met vrachtwagens vol met drugs, hij deelde kennis en dat is waar hij in geloofde.

Waar Jezus Christ tekort schoot hielp Alexander Shulgin belangeloos slechts een handje. Ik wacht eerlijk gezegd nog een dag dat religieuze instellingen standbeelden van Alexander Shulgin zal afbeelden waar Sulhinj zit op een cactus om metaforisch duidelijk te maken dat hij boete moet bekleden voor de perverse zonden van de mens. Alexander Shulgin heeft enorm veel opgeofferd in de strijd tegen ongecontroleerde tirannie. Dat zijn offers nooit vergeten mag worden, amen. Over 100 jaar zullen mensen nog altijd spreken over hoe Sasha Shulgin mensen heeft genezen met magie en martini light.

Woensdag (27 juni) is overigens Alexander (voor vrienden Sasha) Shulgin's verjaardags! En ik weet geen eens welke dag mij eigen oude man jarig is!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat gaat me tever.
Niet, dat ik zo gelovig ben, maar deze man uit Nazareth, dat is er maar één.
Dat Shulgin een enorme markante persoon is, moge duidelijk zijn.
Maar hij is toch echt geen God.
Nee. Over water lopen, dat kan hij hooguit in een diepe trip verkerende, maar niet in de praktijk.
Natuurlijk mag iedereen daar anders over denken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
NEE 100MG 2CB RECTAAL NU

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."