Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShulgin's herbouwde laboratorium!

Shulgin's herbouwde laboratorium!

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Godelijk is het niet
Klik om te vergroten...
Dan lijkt God het niet te zijn ?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
God is dood hellaas
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Het is een geleerde scheikundige dat weet hoe hij bepaalde stoffen kan maken om ons brein tijdelijk in extatische en hallucinerende staat te brengen en weet hier meer van af dan menig drugsforum bezoeker, maar gaat hij wereldproblemen oplossen?
Klik om te vergroten...
Het gevangenissysteem en arbitraire hebzucht gemotiveerde denken binnen overheidsinstanties is waar hij zich toen ik fel tegen uit sprak. In de recent media hoor je mensen geëmotioneerd over buiten proportioneel geweld binnen een macht monopolie. Daar was Alexander Shulgin ze al minstens 50 jaar voor.
Dirkjan zei:
Het is gewoon een hele toffe opa die alles weet van scheikunde en meer drugs heeft geprobeerd dan willekeurig studentencorps bij elkaar. Maar laten we niet doen alsof hij gods geschenk aan de mensheid is.
Klik om te vergroten...
Ik kan je het boek Brave New World van Aldous Huxley aanraden. Zo groots verwoorden zoals jij dat doet dat Alexander Shulgin Gods geschenk is, die woorden gaan uiteraard enkel voor mij op. Maar Alexander Shulgin heeft zich ook absoluut uitgesproken in woorden als de humanist die hij was, als je het mij vraagt is dat een veel groter deel van wie Shulgin is dan waar de spannende verhaaltjes vaak over gegaan. Alexander Shulgin heet de wereld niet overspoeld met vrachtwagens vol met drugs, hij deelde kennis en dat is waar hij in geloofde.

Waar Jezus Christ tekort schoot hielp Alexander Shulgin belangeloos slechts een handje. Ik wacht eerlijk gezegd nog een dag dat religieuze instellingen standbeelden van Alexander Shulgin zal afbeelden waar Sulhinj zit op een cactus om metaforisch duidelijk te maken dat hij boete moet bekleden voor de perverse zonden van de mens. Alexander Shulgin heeft enorm veel opgeofferd in de strijd tegen ongecontroleerde tirannie. Dat zijn offers nooit vergeten mag worden, amen. Over 100 jaar zullen mensen nog altijd spreken over hoe Sasha Shulgin mensen heeft genezen met magie en martini light.

Woensdag (27 juni) is overigens Alexander (voor vrienden Sasha) Shulgin's verjaardags! En ik weet geen eens welke dag mij eigen oude man jarig is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."