#1
Dan lijkt God het niet te zijn ?Godelijk is het niet
Dan lijkt God het niet te zijn ?Godelijk is het niet
Het gevangenissysteem en arbitraire hebzucht gemotiveerde denken binnen overheidsinstanties is waar hij zich toen ik fel tegen uit sprak. In de recent media hoor je mensen geëmotioneerd over buiten proportioneel geweld binnen een macht monopolie. Daar was Alexander Shulgin ze al minstens 50 jaar voor.Het is een geleerde scheikundige dat weet hoe hij bepaalde stoffen kan maken om ons brein tijdelijk in extatische en hallucinerende staat te brengen en weet hier meer van af dan menig drugsforum bezoeker, maar gaat hij wereldproblemen oplossen?
Ik kan je het boek Brave New World van Aldous Huxley aanraden. Zo groots verwoorden zoals jij dat doet dat Alexander Shulgin Gods geschenk is, die woorden gaan uiteraard enkel voor mij op. Maar Alexander Shulgin heeft zich ook absoluut uitgesproken in woorden als de humanist die hij was, als je het mij vraagt is dat een veel groter deel van wie Shulgin is dan waar de spannende verhaaltjes vaak over gegaan. Alexander Shulgin heet de wereld niet overspoeld met vrachtwagens vol met drugs, hij deelde kennis en dat is waar hij in geloofde.Het is gewoon een hele toffe opa die alles weet van scheikunde en meer drugs heeft geprobeerd dan willekeurig studentencorps bij elkaar. Maar laten we niet doen alsof hij gods geschenk aan de mensheid is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."