Dan plaats jij dingen die twijfelachtig zijn of je gebruikt een nep naam. Dat mag niet en staat in de voorwaarden. Ik ben ook nog nergens geblokt of id moeten laten zien.Er zijn veel mensen die niet geloven in een new world order of een great reset.
Dat kan, maar na alles wat er is gebeurd de afgelopen jaren moet je wel inzien dat onze vrijheid ernstig is ingeperkt.
Een van de plannen die er bij hoort is dat je niet meer anoniem online kan.
En het begin is al gemaakt.
Facebook vraagt naar mijn ID al een jaar geleden.
Nu wil ik een You Tube filmpje kijken van de week en moet ik een kopie van mijn paspoort sturen!
Zogenaamd om mijn leeftijd te checken.
Mijn account is al meer dan 10 jaar oud en actief.
Ook doe ik ook aan streamen en dat gaat allemaal niet meer mogelijk zijn als ik niet mijn kopie ID stuur.
Dit is het nieuwe normaal!
Kaag die ineens uit het niets opdook en in de toekomst de rol van Rutte gaat overnemen had al aangegeven dat ze alles online onder toezicht wil hebben en dat er niks meer anoniem kan.
Hebben mensen hier nu ook al last van op andere sites?
Ik ga mijn ID niet sturen en download mijn muziek al een lange tijd.
De toon die je zet in je bericht is bijdehand.Ja typisch, lekker vaag lullen en als iemand er iets over zegt ben je een schaap. Blijf vooral in je echokamer.
Als je ingelogd bent op Facebook word je gevolgd op sites die een Facebook-plugin hebben (Facebook-duimpjes). Ook als je niets post.
We zijn allemaal schapen, we lopen alleen achter verschillende kuddes aan. 🤯Ik haal helemaal niks door elkaar.
Je snap er gewoon niks van haahahaha
Ja precies dat had ik al verwacht dat er een schaap zou opduiken die daar tegen in gaat. 😅
Animal Farm - George OrwellWe zijn allemaal schapen, we lopen alleen achter verschillende kuddes aan. 🤯
Gebruik het niet post niks heb het gewoon staan dus hoefde het helemaal niet te sluiten voor privacy
Als je ingelogd bent op Facebook word je gevolgd op sites die een Facebook-plugin hebben (Facebook-duimpjes). Ook als je niets pos
Precies. Zelfs de zogenaamde “wappies” lopen samen in een kudde 1 kant op. Net zoals de bedoelde “schapen”.We zijn allemaal schapen, we lopen alleen achter verschillende kuddes aan. 🤯
Het gaat mij niet zozeer om privacy.Inloggen, of de app openen is al voldoende. Facebook etc is de meest “gevaarlijke” site als je zo op je privacy gesteld bent. Net als Whatsapp trouwens.
Dat snap ik dan niet van je.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."