#1
En hippies...?Ja enorm. Getverrederrie.
Anders moeten we toch maar goed gaan kijken of dat kebabbijkaarslicht wel zo gezellig zal worden Zanz.
En hippies...?Ja enorm. Getverrederrie.
Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?En hippies...?
Anders moeten we toch maar goed gaan kijken of dat kebabbijkaarslicht wel zo gezellig zal worden Zanz.
En ik krijg al een koosnaampje zelfs. Nee, dat zit wel goed
Ik neem het daar dan wel over, met wollen sokken erbij!Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?
Weet ik... is wat ongenuanceerd van me... was ook een beetje plagerig bedoelt naar jou... mijn favoriete VVD-er hier!Ooooh te kort door de bocht @Eik![]()
Ja ben ik oprecht heel benieuwd naar! En kan er ook best genuanceerd en open-minded over discussieren hoorMaar die discussie hou je nog van me toe goed!
Hahaha ja dat had je kunnen verwachten die twee zijn vier handen op 1 buik. Het CDA zorgt ervoor dat Nederland bekrompen en conservatief blijft, de VVD zorgt ervoor dat al het geld van overheid, zorg en onderwijs naar de grote multinationals wordt gesluisd... En zo draagt iedereen zijn steentje bij aan het rijker maken van de rijken en het uithollen van de maatschappijVerdomme @Eik, ik zei toch shhhhhh!
Ooooh te kort door de bocht @EikHahaha ja dat had je kunnen verwachten die twee zijn vier handen op 1 buik. Het CDA zorgt ervoor dat Nederland bekrompen en conservatief blijft, de VVD zorgt ervoor dat al het geld van overheid, zorg en onderwijs naar de grote multinationals wordt gesluisd... En zo draagt iedereen zijn steentje bij aan het rijker maken van de rijken en het uithollen van de maatschappij
Oh ja en drugs are bad m'kay?! (Behalve als het om alcohol gaat want dat vinden we natuurlijk wel heel normaal)
Ik heb er nu al zin in! Open jij een topic voor politieke discussie als het een keer saai wordt op het forum?Ooooh te kort door de bocht @Eik
Vvd kán niet anders dan met een partij als het cda. Er is geen keurig alternatief op rechts. Maar die discussie hou je nog van me toe goed!
Breng ze nou niet wéér op ideeën, Eik!(Behalve als het om alcohol gaat want dat vinden we natuurlijk wel heel normaal)
EAT THE RICH!!!!!!!En zo draagt iedereen zijn steentje bij aan het rijker maken van de rijken en het uithollen van de maatschappij
where is my invite?Maar die discussie hou je nog van me toe goed!
Eens... daarom moeten ze ook eindelijk eens met links gaan samenwerken!Er is geen keurig alternatief op rechts.
I know.Weet ik... is wat ongenuanceerd van me... was ook een beetje plagerig bedoelt naar jou... mijn favoriete VVD-er hier!
Maaaaaaar er zit wel degelijk een grote kern van waarheid in... en dat weet jij ook![]()
Een update:
![]()
Drugsaanpak pr-middel voor politieke partij: 'Het is profileringsdrang'
Het CDA wil dat mensen die een xtc-pilletje bij zich hebben in het vervolg harder gestraft worden. De partij schrijft dat in een nieuwe visie over de Nederlandse drugsaanpak. Het is wéér een standpunt over het drugsbeleid. Het CDA is namelijk niet de eerste partij die het drugsbeleid aangrijpt...www.rtlnieuws.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."