#1
Datzelfde CDA heeft ingestemd met staatswiet experiment. Dus vraag me af wat daar nou mee gaat gebeuren.
Verdomme @Eik, ik zei toch shhhhhh!![]()
Ingrid Michon-Derkzen: 'Bredere aanpak van ondermijnende drugscriminaliteit'
Alleen als we alle schakels in de drugsketen aanpakken, is er kans om ooit grip te krijgen op de onderwereld. ✓Lees meer.www.ewmagazine.nl
En daar is de VVD al.
Ik zal haar straks ff appen. Welke realistische boodschap wil je dat ik meegeef?
Thanks schat, ik zou het vooral positief insteken. Dus iets van "DRUGS EN SEKS ZIJN VEEEEEEEEET" ofzo?! Duidelijke boodschap toch?Ik zal haar straks ff appen. Welke realistische boodschap wil je dat ik meegeef?
There's the hippie in her againThanks schat, ik zou het vooral positief insteken. Dus iets van "DRUGS EN SEKS ZIJN VEEEEEEEEET" ofzo?! Duidelijke boodschap toch?
Haat jij seks en drugs ofzo?!There's the hippie in her again![]()
Ja enorm. Getverrederrie.Haat jij seks en drugs ofzo?!
En hippies...?Ja enorm. Getverrederrie.
Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?En hippies...?
Anders moeten we toch maar goed gaan kijken of dat kebabbijkaarslicht wel zo gezellig zal worden Zanz.
En ik krijg al een koosnaampje zelfs. Nee, dat zit wel goed
Ik neem het daar dan wel over, met wollen sokken erbij!Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?
Weet ik... is wat ongenuanceerd van me... was ook een beetje plagerig bedoelt naar jou... mijn favoriete VVD-er hier!Ooooh te kort door de bocht @Eik![]()
Ja ben ik oprecht heel benieuwd naar! En kan er ook best genuanceerd en open-minded over discussieren hoorMaar die discussie hou je nog van me toe goed!
Hahaha ja dat had je kunnen verwachten die twee zijn vier handen op 1 buik. Het CDA zorgt ervoor dat Nederland bekrompen en conservatief blijft, de VVD zorgt ervoor dat al het geld van overheid, zorg en onderwijs naar de grote multinationals wordt gesluisd... En zo draagt iedereen zijn steentje bij aan het rijker maken van de rijken en het uithollen van de maatschappijVerdomme @Eik, ik zei toch shhhhhh!
Ooooh te kort door de bocht @EikHahaha ja dat had je kunnen verwachten die twee zijn vier handen op 1 buik. Het CDA zorgt ervoor dat Nederland bekrompen en conservatief blijft, de VVD zorgt ervoor dat al het geld van overheid, zorg en onderwijs naar de grote multinationals wordt gesluisd... En zo draagt iedereen zijn steentje bij aan het rijker maken van de rijken en het uithollen van de maatschappij
Oh ja en drugs are bad m'kay?! (Behalve als het om alcohol gaat want dat vinden we natuurlijk wel heel normaal)
Ik heb er nu al zin in! Open jij een topic voor politieke discussie als het een keer saai wordt op het forum?Ooooh te kort door de bocht @Eik
Vvd kán niet anders dan met een partij als het cda. Er is geen keurig alternatief op rechts. Maar die discussie hou je nog van me toe goed!
Breng ze nou niet wéér op ideeën, Eik!(Behalve als het om alcohol gaat want dat vinden we natuurlijk wel heel normaal)
EAT THE RICH!!!!!!!En zo draagt iedereen zijn steentje bij aan het rijker maken van de rijken en het uithollen van de maatschappij
where is my invite?Maar die discussie hou je nog van me toe goed!
Eens... daarom moeten ze ook eindelijk eens met links gaan samenwerken!Er is geen keurig alternatief op rechts.
I know.Weet ik... is wat ongenuanceerd van me... was ook een beetje plagerig bedoelt naar jou... mijn favoriete VVD-er hier!
Maaaaaaar er zit wel degelijk een grote kern van waarheid in... en dat weet jij ook![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."