Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Nieuwe" visie van het CDA op drugs

"Nieuwe" visie van het CDA op drugs

33 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was het ook niet die Kuik die stond te bulderen voor een verbod op prostitutie?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Nou misschien komt er dan toch nog iets goeds van :wink:
Klik om te vergroten...
Niet te vroeg juichen, straks hoort de VVD het nog en komen ze ons plezier verder ontnemen!!!!
Eik zei:
Maar iets van een gereguleerde legalisatie zou een groot deel van de problemen met illegaal drugsgebruik kunnen voorkomen, zou de overheid politie-inzet en kosten besparen en zou de criminelen de wind uit de zeilen halen.
Klik om te vergroten...
Heeeeelemaal eens met deze. Vooral al die drugsafvaldumpingen vind ik echt vreselijk... Voor de natoer maar ook voor onze belastingknaken. Zou chill zijn als daar überhaupt een oplossing voor kwam👌🏻 Denk niet dat de hele criminaliteit eromheen verdwijnt met legalisatie, zeker niet als alleen Nederland legaliseert... Dat is trouwens ook een van de meest gebruikte argumenten toch? Binnen een EU kun je lastig als enige land harddrugs legaliseren?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Niet te vroeg juichen, straks hoort de VVD het nog en komen ze ons plezier verder ontnemen!!!!

Heeeeelemaal eens met deze. Vooral al die drugsafvaldumpingen vind ik echt vreselijk... Voor de natoer maar ook voor onze belastingknaken. Zou chill zijn als daar überhaupt een oplossing voor kwam👌🏻 Denk niet dat de hele criminaliteit eromheen verdwijnt met legalisatie, zeker niet als alleen Nederland legaliseert... Dat is trouwens ook een van de meest gebruikte argumenten toch? Binnen een EU kun je lastig als enige land harddrugs legaliseren?
Klik om te vergroten...

Binnen een jaar of 10-15 zijn alle vormen van drugs legaal.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
Binnen een jaar of 10-15 zijn alle vormen van drugs legaal.
Klik om te vergroten...
Love dit optimisme, ga er maar lekker niets tegenin brengen ook.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Love dit optimisme, ga er maar lekker niets tegenin brengen ook.
Klik om te vergroten...

Haha, dat is goed hoor. :hearteyes: :sunglasses:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Niet te vroeg juichen, straks hoort de VVD het nog en komen ze ons plezier verder ontnemen!!!!
Klik om te vergroten...
Als die 9 zetels dan richting vvd gaan. Prima toch?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
www.ewmagazine.nl

Ingrid Michon-Derkzen: 'Bredere aanpak van ondermijnende drugscriminaliteit'

Alleen als we alle schakels in de drugsketen aanpakken, is er kans om ooit grip te krijgen op de onderwereld. ✓Lees meer.
www.ewmagazine.nl www.ewmagazine.nl

En daar is de VVD al.
Klik om te vergroten...
Maaaaaar VVD richt zich niet op de gebruiker... Ten minste dat is hier niet te lezen volgens mij.
Alsnog een dom en duur (heel duur) idee t.o.v. legaliseren maar al beter dan dat christelijke gelul.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Als die 9 zetels dan richting vvd gaan. Prima toch?
Klik om te vergroten...
Nah zal eerder een onverdiende veer in Caroline's reet worden vrees ik.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.ewmagazine.nl

Ingrid Michon-Derkzen: 'Bredere aanpak van ondermijnende drugscriminaliteit'

Alleen als we alle schakels in de drugsketen aanpakken, is er kans om ooit grip te krijgen op de onderwereld. ✓Lees meer.
www.ewmagazine.nl www.ewmagazine.nl

En daar is de VVD al.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemmy zei:
www.ewmagazine.nl

Ingrid Michon-Derkzen: 'Bredere aanpak van ondermijnende drugscriminaliteit'

Alleen als we alle schakels in de drugsketen aanpakken, is er kans om ooit grip te krijgen op de onderwereld. ✓Lees meer.
www.ewmagazine.nl www.ewmagazine.nl

En daar is de VVD al.
Klik om te vergroten...
Verdomme @Eik, ik zei toch shhhhhh!

En @Zanza doe er is wat aan joh.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Verdomme @Eik, ik zei toch shhhhhh!

En @Zanza doe er is wat aan joh.
Klik om te vergroten...
Ik zal haar straks ff appen. Welke realistische boodschap wil je dat ik meegeef?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Ik zal haar straks ff appen. Welke realistische boodschap wil je dat ik meegeef?
Klik om te vergroten...
Thanks schat, ik zou het vooral positief insteken. Dus iets van "DRUGS EN SEKS ZIJN VEEEEEEEEET" ofzo?! Duidelijke boodschap toch?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Thanks schat, ik zou het vooral positief insteken. Dus iets van "DRUGS EN SEKS ZIJN VEEEEEEEEET" ofzo?! Duidelijke boodschap toch?
Klik om te vergroten...
There's the hippie in her again:tearsofjoy:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
There's the hippie in her again:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haat jij seks en drugs ofzo?!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Haat jij seks en drugs ofzo?!
Klik om te vergroten...
Ja enorm. Getverrederrie.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Ja enorm. Getverrederrie.
Klik om te vergroten...
En hippies...?
Anders moeten we toch maar goed gaan kijken of dat kebabbijkaarslicht wel zo gezellig zal worden Zanz.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
En hippies...?
Anders moeten we toch maar goed gaan kijken of dat kebabbijkaarslicht wel zo gezellig zal worden Zanz.
Klik om te vergroten...
Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Zanz
Klik om te vergroten...
En ik krijg al een koosnaampje zelfs. Nee, dat zit wel goed
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?
Klik om te vergroten...
Ik neem het daar dan wel over, met wollen sokken erbij!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit klinkt eigenlijk als een prima dinsdagavond! Kaarslicht met @Zanza, kampvuurdansjes met @Mevrouw Pløp... Ik pak mijn triptrui snel, waar langs de A15 precies?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."