#1
Was het ook niet die Kuik die stond te bulderen voor een verbod op prostitutie?
Niet te vroeg juichen, straks hoort de VVD het nog en komen ze ons plezier verder ontnemen!!!!Nou misschien komt er dan toch nog iets goeds van![]()
Heeeeelemaal eens met deze. Vooral al die drugsafvaldumpingen vind ik echt vreselijk... Voor de natoer maar ook voor onze belastingknaken. Zou chill zijn als daar überhaupt een oplossing voor kwam👌🏻 Denk niet dat de hele criminaliteit eromheen verdwijnt met legalisatie, zeker niet als alleen Nederland legaliseert... Dat is trouwens ook een van de meest gebruikte argumenten toch? Binnen een EU kun je lastig als enige land harddrugs legaliseren?Maar iets van een gereguleerde legalisatie zou een groot deel van de problemen met illegaal drugsgebruik kunnen voorkomen, zou de overheid politie-inzet en kosten besparen en zou de criminelen de wind uit de zeilen halen.
Niet te vroeg juichen, straks hoort de VVD het nog en komen ze ons plezier verder ontnemen!!!!
Heeeeelemaal eens met deze. Vooral al die drugsafvaldumpingen vind ik echt vreselijk... Voor de natoer maar ook voor onze belastingknaken. Zou chill zijn als daar überhaupt een oplossing voor kwam👌🏻 Denk niet dat de hele criminaliteit eromheen verdwijnt met legalisatie, zeker niet als alleen Nederland legaliseert... Dat is trouwens ook een van de meest gebruikte argumenten toch? Binnen een EU kun je lastig als enige land harddrugs legaliseren?
Love dit optimisme, ga er maar lekker niets tegenin brengen ook.Binnen een jaar of 10-15 zijn alle vormen van drugs legaal.
Love dit optimisme, ga er maar lekker niets tegenin brengen ook.
Als die 9 zetels dan richting vvd gaan. Prima toch?Niet te vroeg juichen, straks hoort de VVD het nog en komen ze ons plezier verder ontnemen!!!!
Maaaaaar VVD richt zich niet op de gebruiker... Ten minste dat is hier niet te lezen volgens mij.![]()
Ingrid Michon-Derkzen: 'Bredere aanpak van ondermijnende drugscriminaliteit'
Alleen als we alle schakels in de drugsketen aanpakken, is er kans om ooit grip te krijgen op de onderwereld. ✓Lees meer.www.ewmagazine.nl
En daar is de VVD al.
Nah zal eerder een onverdiende veer in Caroline's reet worden vrees ik.Als die 9 zetels dan richting vvd gaan. Prima toch?
Verdomme @Eik, ik zei toch shhhhhh!![]()
Ingrid Michon-Derkzen: 'Bredere aanpak van ondermijnende drugscriminaliteit'
Alleen als we alle schakels in de drugsketen aanpakken, is er kans om ooit grip te krijgen op de onderwereld. ✓Lees meer.www.ewmagazine.nl
En daar is de VVD al.
Ik zal haar straks ff appen. Welke realistische boodschap wil je dat ik meegeef?
Thanks schat, ik zou het vooral positief insteken. Dus iets van "DRUGS EN SEKS ZIJN VEEEEEEEEET" ofzo?! Duidelijke boodschap toch?Ik zal haar straks ff appen. Welke realistische boodschap wil je dat ik meegeef?
There's the hippie in her againThanks schat, ik zou het vooral positief insteken. Dus iets van "DRUGS EN SEKS ZIJN VEEEEEEEEET" ofzo?! Duidelijke boodschap toch?
Haat jij seks en drugs ofzo?!There's the hippie in her again![]()
Ja enorm. Getverrederrie.Haat jij seks en drugs ofzo?!
En hippies...?Ja enorm. Getverrederrie.
Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?En hippies...?
Anders moeten we toch maar goed gaan kijken of dat kebabbijkaarslicht wel zo gezellig zal worden Zanz.
En ik krijg al een koosnaampje zelfs. Nee, dat zit wel goed
Ik neem het daar dan wel over, met wollen sokken erbij!Heb ik niks mee, en niks op tegen. No worries. Met mij is het altijd gezellig! Als jij na die kebabzaak in een gebreide trui bij een kampvuur wilt dansen: go ahead! Maar dan draai ik vast de A15 weer op, oké?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."