Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuitsland goed bezig!

Duitsland goed bezig!

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Nope. Blijf van mn poen af!!! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Keurig antwoord. Dit had ik moeten geven.
Klik om te vergroten...

Nou das dus lekker te laat. :smirk:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Klik om te vergroten...

Ah wat zijn we blij dat Jennifer Lawrence eindelijk weer wat films op de rol heeft staan he. :redheart::laughing:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeeeee wat is dat anti-hippie sentiment toch heel de tijd op een drugsforum! Ik wil een ministerie voor seks en drugs en wel NU!!!!

En ik snap jullie huiverigheid omtrent de stemleeftijd wel, maar er is 1 heel belangrijke reden die ik niet van me af kan zetten en da's vergrijzing. In het verleden is maar al te goed doorgekomen dat juist de oudere generaties voornamelijk voor zichzelf, niet voor de toekomst stemmen. Dit kan dus wel echt sick problematisch worden voor mijn generatie en die onder mij, als er relatief gezien écht nog maar heel weinig jongeren overblijven. AOW is hier een goed voorbeeld van, ik begrijp heel goed dat mensen dit niet omhoog willen, maar wij zijn echt (kneiter tering idioot boem) hard de sjaak als we dit níét anders gaan inrichten. Daarnaast hebben we in Nederland een behoorlijk probleem m.b.t. politieke kennis en betrokkenheid. De oplossing is wat mij betreft meer te vinden in het onderwijs, maar de stemgerechtigde leeftijd verlagen draagt hier ook enorm aan bij. Uiteindelijk denk ik dus dat de democratie er kwalitatief op vooruit gaat hiermee. Ik zie daarnaast ook wel in dat dit ook veel tegenargumenten betreft.

Dit zijn wel twee interessante stukken van politicologen in elk geval: https://stukroodvlees.nl/stemmen-op-16-een-goed-idee-resultaten-van-een-experiment-in-gent/ & https://www.uva.nl/shared-content/f...om-al-stemmen-op-je-16e-veel-beter-is.html?cb

Lemmy zei:
Ah wat zijn we blij dat Jennifer Lawrence eindelijk weer wat films op de rol heeft staan he. :redheart::laughing:
Klik om te vergroten...
Jaaaaa laf deze maid echt big time.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Heeeeee wat is dat anti-hippie sentiment toch heel de tijd op een drugsforum! Ik wil een ministerie voor seks en drugs en wel NU!!!!

En ik snap jullie huiverigheid omtrent de stemleeftijd wel, maar er is 1 heel belangrijke reden die ik niet van me af kan zetten en da's vergrijzing. In het verleden is maar al te goed doorgekomen dat juist de oudere generaties voornamelijk voor zichzelf, niet voor de toekomst stemmen. Dit kan dus wel echt sick problematisch worden voor mijn generatie en die onder mij, als er relatief gezien écht nog maar heel weinig jongeren overblijven. AOW is hier een goed voorbeeld van, ik begrijp heel goed dat mensen dit niet omhoog willen, maar wij zijn echt (kneiter tering idioot boem) hard de sjaak als we dit níét anders gaan inrichten. Daarnaast hebben we in Nederland een behoorlijk probleem m.b.t. politieke kennis en betrokkenheid. De oplossing is wat mij betreft meer te vinden in het onderwijs, maar de stemgerechtigde leeftijd verlagen draagt hier ook enorm aan bij. Uiteindelijk denk ik dus dat de democratie er kwalitatief op vooruit gaat hiermee. Ik zie daarnaast ook wel in dat dit ook veel tegenargumenten betreft.

Dit zijn wel twee interessante stukken van politicologen in elk geval: https://stukroodvlees.nl/stemmen-op-16-een-goed-idee-resultaten-van-een-experiment-in-gent/ & https://www.uva.nl/shared-content/f...om-al-stemmen-op-je-16e-veel-beter-is.html?cb


Jaaaaa laf deze maid echt big time.
Klik om te vergroten...

E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Nope. Blijf van mn poen af!!! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Ik zie een nieuwe slogan voor de VVD... :sunglasses:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus ze gaan van kolen af ...... geven subsidie als je aan het gas gaat ipv stookolie en wij moeten van het gas af
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waaauw! Goooo Deutschland! Ich liebe dich.

5C134F05-C9D7-4FC9-A8CC-2494275A915D.jpeg

(Als ik over Duitsland lees krijg ik somehow vaak de neiging om spontaan in een soort fout Porno-Duits-accent over bratwursten en schnitzels te gaan brabbelen, maar gezien de serieusheid van dit topic - en omdat het ook gewoon totaal nergens op slaat - ga ik me inhouden, jawohl.)

ljuv zei:
Ik een nieuw tripblousje!!! Zal hem zo delen in een van de lolligere topics ter compensatie ja.
Klik om te vergroten...

Ik ben dus niet de enige die trip outfits heeft, lol! Mijne is alleen wat minder sexy geloof ik, vanalles lezende hier over open knoopjes en dergelijke. Een knalpaarse hoodie met kattenoren en snorharen op de muts. 🤟 Misschien niet erg spiritueel ogend, maar hey het zit lekker, en katten zijn cool, dus mocht ik entiteiten tegenkomen on the other site dan moeten ze dit maar voor lief nemen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
(Als ik over Duitsland lees krijg ik somehow vaak de neiging om spontaan in een soort fout Porno-Duits-accent over bratwursten en schnitzels te gaan brabbelen, maar gezien de serieusheid van dit topic - en omdat het ook gewoon totaal nergens op slaat - ga ik me inhouden, jawohl.)
Klik om te vergroten...
HAHAHA Olifantje:hearteyes: Ik heb deze neiging ook. ERG problematisch als ik eenmaal in Duitsland ben ook..........

En weinig seksies(?) aan mijn tripoutfitjes - dat was helemaal naar eigen invulling van de heren. Ik wil vooral erg zacht en bij voorkeur kleurrijk.
Wacht, je hoeft voor mij niet tussen de onzintopics te zoeken:
1637947878117.png
1637947955380.png
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
HAHAHA Olifantje:hearteyes: Ik heb deze neiging ook. ERG problematisch als ik eenmaal in Duitsland ben ook..........

En weinig seksies(?) aan mijn tripoutfitjes - dat was helemaal naar eigen invulling van de heren. Ik wil vooral erg zacht en bij voorkeur kleurrijk.
Wacht, je hoeft voor mij niet tussen de onzintopics te zoeken:
Bekijk bijlage 32840
Bekijk bijlage 32841
Klik om te vergroten...

Ooooooh zo leuk! En idd, zacht is een pre! Toffe outfits hoor. Lekker fleurig. :)

Ik ben dus ook niet de enige met die vreemde Duitse-porno-brabbel-neigingen, toch prettig om te weten! :’D Maar come on, woorden als Schwanz, dan vraag je er als taal ook wel een beetje om dat dit met een hese ranzige-Duitse-mannetjes-stem wordt uitgesproken. Ik heb ooit gedate met een knappe Duitser, die helaas best saai bleek, ben eigenlijk blij dat het niet tot seks gekomen is want dat was niet goed gekomen denk ik, ik zou het meteen al verpest hebben. :’)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Ooooooh zo leuk! En idd, zacht is een pre! Toffe outfits hoor. Lekker fleurig. :)

Ik ben dus ook niet de enige met die vreemde Duitse-porno-brabbel-neigingen, toch prettig om te weten! :’D Maar come on, woorden als Schwanz, dan vraag je er als taal ook wel een beetje om dat dit met een hese ranzige-Duitse-mannetjes-stem wordt uitgesproken. Ik heb ooit gedate met een knappe Duitser, die helaas best saai bleek, ben eigenlijk blij dat het niet tot seks gekomen is want dat was niet goed gekomen denk ik, ik zou het meteen al verpest hebben. :’)
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHA

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."