#1
Nope. Blijf van mn poen af!!!![]()
Nope. Blijf van mn poen af!!!![]()
Keurig antwoord. Dit had ik moeten geven.
Jaaaaa laf deze maid echt big time.Ah wat zijn we blij dat Jennifer Lawrence eindelijk weer wat films op de rol heeft staan he.![]()
Heeeeee wat is dat anti-hippie sentiment toch heel de tijd op een drugsforum! Ik wil een ministerie voor seks en drugs en wel NU!!!!
En ik snap jullie huiverigheid omtrent de stemleeftijd wel, maar er is 1 heel belangrijke reden die ik niet van me af kan zetten en da's vergrijzing. In het verleden is maar al te goed doorgekomen dat juist de oudere generaties voornamelijk voor zichzelf, niet voor de toekomst stemmen. Dit kan dus wel echt sick problematisch worden voor mijn generatie en die onder mij, als er relatief gezien écht nog maar heel weinig jongeren overblijven. AOW is hier een goed voorbeeld van, ik begrijp heel goed dat mensen dit niet omhoog willen, maar wij zijn echt (kneiter tering idioot boem) hard de sjaak als we dit nÃét anders gaan inrichten. Daarnaast hebben we in Nederland een behoorlijk probleem m.b.t. politieke kennis en betrokkenheid. De oplossing is wat mij betreft meer te vinden in het onderwijs, maar de stemgerechtigde leeftijd verlagen draagt hier ook enorm aan bij. Uiteindelijk denk ik dus dat de democratie er kwalitatief op vooruit gaat hiermee. Ik zie daarnaast ook wel in dat dit ook veel tegenargumenten betreft.
Dit zijn wel twee interessante stukken van politicologen in elk geval: https://stukroodvlees.nl/stemmen-op-16-een-goed-idee-resultaten-van-een-experiment-in-gent/ & https://www.uva.nl/shared-content/f...om-al-stemmen-op-je-16e-veel-beter-is.html?cb
Jaaaaa laf deze maid echt big time.
Ik zie een nieuwe slogan voor de VVD...Nope. Blijf van mn poen af!!!![]()

Ik een nieuw tripblousje!!! Zal hem zo delen in een van de lolligere topics ter compensatie ja.
HAHAHA Olifantje(Als ik over Duitsland lees krijg ik somehow vaak de neiging om spontaan in een soort fout Porno-Duits-accent over bratwursten en schnitzels te gaan brabbelen, maar gezien de serieusheid van dit topic - en omdat het ook gewoon totaal nergens op slaat - ga ik me inhouden, jawohl.)


HAHAHA OlifantjeIk heb deze neiging ook. ERG problematisch als ik eenmaal in Duitsland ben ook..........
En weinig seksies(?) aan mijn tripoutfitjes - dat was helemaal naar eigen invulling van de heren. Ik wil vooral erg zacht en bij voorkeur kleurrijk.
Wacht, je hoeft voor mij niet tussen de onzintopics te zoeken:
Bekijk bijlage 32840
Bekijk bijlage 32841
HAHAHAHAHAOoooooh zo leuk! En idd, zacht is een pre! Toffe outfits hoor. Lekker fleurig.
Ik ben dus ook niet de enige met die vreemde Duitse-porno-brabbel-neigingen, toch prettig om te weten! :’D Maar come on, woorden als Schwanz, dan vraag je er als taal ook wel een beetje om dat dit met een hese ranzige-Duitse-mannetjes-stem wordt uitgesproken. Ik heb ooit gedate met een knappe Duitser, die helaas best saai bleek, ben eigenlijk blij dat het niet tot seks gekomen is want dat was niet goed gekomen denk ik, ik zou het meteen al verpest hebben. :’)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."