#1
Ik vond het prachtig. Kan niet wachten tot hij wat gaat zeggen over TVOH.
Helemaal mee eensde humor dictatuur is begonnen. Gaan we net als Thailand, waar je de gevangenis in wordt gekieperd als je een Snorretje tekent op de poster van de koning? Wat is dit voor azijn pisserij. Hans doet het ook al weet ik veel hoe lang en iedereen staat te klappen en te juichen (terecht want hans is legendarisch)
Gewoon niet zo zeiken man het is satire en humor.
Henri van Loon was ook wel aardig maar PP was verreweg de beste bij Giel en Gordon. (Dat stukje van Rutte en het torentje echt briljant gevonden).Moet eerlijk bekennen dat ook ik PP de beste vond tijdens "The roast".
Maar ik besef ook dat dat niet iedereen hun type humor is. 😅
Ik hou gewoon van grenzeloze humor.Henri van Loon was ook wel aardig maar PP was verreweg de beste bij Giel en Gordon. (Dat stukje van Rutte en het torentje echt briljant gevonden).
Wat vind je van Hans Teeuwen? Die moet je dan ook briljant vinden lijkt me.Ik hou gewoon van grenzeloze humor.
Zeker als die donker is. Of flauw. 😂😂
Hans Teeuwen ook wel inderdaad.Wat vind je van Hans Teeuwen? Die moet je dan ook briljant vinden lijkt me.
Die ken ik nog niet. Ik pak mijn boekje erbij.Geef mij maar William Boeva en zijn dosis zelfspot. Heerlijk!
Dwerg die kan lachen met zijn handicap.Die ken ik nog niet. Ik pak mijn boekje erbij.
William ... boeva ... 🖋️
Goud
Mooi stukje over humor en de grenzen daaromtrent.
Hi-la-rischGoud
En weet je wat de Meiden van halal in een interview daarna zeiden, pauw en witteman of dwdd ofzo
Hans vond dat ie had gewonnen maar dat zagen wij wel anders.
Nee precies. Zo denk ik ook over veel van die roasts. Het wordt niet leuk als het gewoon bashen is, dan is het gewoon hij is kut en hij is dom haha. Maar mijn regel is: als de grap goed is, dan mag bijna alles.Heb de helft gezien op nieuwjaarsdag, want te brak, maar idd lachen! Ga e.d.d. de rest bekijken. (Zie je nou @Dirkjan, dat humor geen kant kent)
Helemaal mee eens!Nee precies. Zo denk ik ook over veel van die roasts. Het wordt niet leuk als het gewoon bashen is, dan is het gewoon hij is kut en hij is dom haha. Maar mijn regel is: als de grap goed is, dan mag bijna alles.
Even een voorbeeld, Jan Jaap van der Wal (niet mijn favoriet) heeft een hazenlip. Iedereen weet dat. Dan is het vrij makkelijk om daar grappen over te maken, maar als ze leuk zijn, dan mag het, zoals hij bijvoorbeeld een keer zei in de slimste mens (en hier zei hij het zelf, maar iemand anders had het ook kunnen zeggen dat is mijn punt", maar in ieder geval het ging over de zangeres Dua Lippa. Doodse stilte. En toen zei Jan Jaap: "Dua Lipa, zo noemen ze mij in Spanje".
In dit geval was het zelfspot maar dit voorbeeld is om aan te geven dat als de grap maar goed is dan zijn er zoveeo mogelijkheden. Maar het werkt natuurlijk ook van de andere kant.
Ander voorbeeld. Cafébrand in Volendam, kennen we allemaal. Verschrikkelijk. In een show van Theo Maassen maakte hij de volgende grap
"Hoezo xenofobie in Volendam? Dat hele dorp is honderd procent blank. De enige variatie in huidskleur die ze daar hebben zijn die slachtoffers van die cafébrand".
Je kunt niet ontkennen dat dit een goede grap is, maar ik snap heus wel dat het ontzettend kwetsend is en te ver gaat voor mensen die daar mee te maken hadden, of mensen kennen die ermee te maken hadden. Maar humor is het enige waar geen grens op mag zitten, MAAR, er is een verschil tussen smakeloos haatzaaien en humor.
Zoals ik zelf ook vaak dingen heb gezegd op het forum waar ik spijt van heb.
Heerluk! Vond niet alles even top, maar dat is altijd. Hij brengt wel veel op dezelfde manier, komt af en toe wat stijfjes over daardoor. Maar viel me heeeeel erg meeWauw. Ik ben zoiezo al een fan van Peter Pannekoek, vond zijn tweede show helaas wat minder maar dit was echt ijzersterke oudejaars. Het was grappig, maar er zaten ook serieuze momenten in. Vond echt geweldig. Het was wel overwegend links, maar dat hoeft voor humor niet zoveel uit te maken. Hans Teeuwen leunt ook meer tegen het rechtse politieke spectrum aan maar toch blijft het een van de grappigste mannen die ik ooit heb gezien.
dus.... gaan we in 2023 opnieuw pannenkoeken bakken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."