Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDode en zeven gewonden door xtc in champagne Duits restaurant

Dode en zeven gewonden door xtc in champagne Duits restaurant

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
StimsalaBanne zei:
Volgens justitie is er geen sprake van een doelgerichte aanslag.
Klik om te vergroten...
mocromafia deel 3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
R
Roze Olifant
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Willik!
Klik om te vergroten...

Neem het volgende keer wel voor je mee. Hier in België noemen ze cheese cake kaastaart. :’)

Laat even weten of je hem zonder of met MDMA wil, kan allemaal geregeld worden, joeeee.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Neem het volgende keer wel voor je mee. Hier in België noemen ze cheese cake kaastaart. :’)

Laat even weten of je hem zonder of met MDMA wil, kan allemaal geregeld worden, joeeee.
Klik om te vergroten...
Oh oke... Naja MET mdma dan natuurlijk Olifantje!!

In Zweden heb je dus echte kaastaart, een van de lekkerste dingen TER WEROLD. Die kan ik misschien wel verzorgen... Had van de zomer in Zweden speciale kaas ervoor gekregen maar die ben ik toen vergeten😢 Maar de Zweden zeiden dat je juist in NL kaas hebt die er wel goed genoeg op lijkt.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
Nederlandse champagneflessen vol met vloeibare xtc | RTL Nieuws

Is een smokkel methode die vaker voorkomt:

De grenspolitie in Australië heeft tientallen champagneflessen aangetroffen die niet vol zaten met alcohol, maar met vloeibare xtc. De meeste flessen werden verzonden vanuit België, maar een aantal flessen kwamen ook uit Nederland.

Echter vraag ik me af is 1 slok dan al genoeg is? Want je zou in principe denken dat het 'net wat anders' smaakt dan normale champange :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
@Spyro
Dit dus wss? Heeeeeel bizar wel.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Oh oke... Naja MET mdma dan natuurlijk Olifantje!!

In Zweden heb je dus echte kaastaart, een van de lekkerste dingen TER WEROLD. Die kan ik misschien wel verzorgen...
Klik om te vergroten...

Klinkt als een deal! 🎂🍰🧀:unicornhead:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Klinkt als een deal! 🎂🍰🧀:unicornhead:
Klik om te vergroten...
Västerbottenpa heet het
1645028886545.png
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geef mij maar zo'n fles. Levensvoorraad voor mezelf en vrienden aan mdma. Met een pipet kunnen we doseren tot over ons pensioen.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemmy zei:
Te laat, het zit in het stukje kaastaart dat je zonet naar binnen werkte. :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Niet geproefd gelukkig, zat denk net iets Teveelkaas in🧀🎂
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.rtlnieuws.nl

Waarschuwing voor MDMA in grote champagneflessen

In 3-literflessen champagne van het merk Moët & Chandon Ice Impérial kan de drug MDMA zitten. Daarvoor waarschuwt de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA).
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl

Weer een nieuwe batch is gespot zo te lezen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."