Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Reguleren? Uitnodiging!

MDMA Reguleren? Uitnodiging!

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
n8wachT zei:
Ja de productie op grote schaal wel. Voor een groot deel is dat het CDA welke nog altijd heel erg tegen drugs is, dus die staan op geen enkele manier voor open om alternatieve dingen te bedenken. Dat is altijd al zo geweest en nu volgens mij niet anders. De enige partij waarvan ik weet die wel actief strijd voor legalisering van verschillende drugs, is D66.
Klik om te vergroten...
weet niet net zo actief, maar SP en Groenlinks zijn ook voor legalisering handel en productie softdrugs voor zover ik weet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt in Damsco gewoon met een toeter lekker in een parkje op een bankje ofzo gaan zitten hoor, gewoon plekken om te chillen. Of roken in de shop. Zelfs over straat word je niet snel staande gehouden. Met een joint een winkel in lopen is wel heel raar, dat doe je sws niet ook met een peuk nie.

En het klopt idd dat op de ene plek men normaler opkijkt naar een blower dan op een andere plek. In een chique en dure buurt hoef je niet op straat te blowen.

En ook op parkeerplaatsen in auto's doen ze heel moeilijk met blowers omdat men natuurlijk de weg nog op moet.

Zo dat was mijn 10 year experience of smoking weed gedeelt in een kleine lap tekst 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."