Helemaal grijs gedraaid bij ons vroeger. Mn vader zong 'pa' altijd voor ons en doet dat nu nog voor mijn kinderen. En mn dochter maakt dan de zin af: "En zeg U U U U U U!"
#3
+1 Ik had echt helemaal geen geld voor niks maar wel een picture disk van 4US. Helaas verloren gegaan
Doe Maar was de eerste groep met nummers waar ik me als verloren puber jongetje aan kon relateren, de dingen benoemde zoals ze waren, dingen die ik op straat zag en beleefde, stil verlangen, solitude, escape, idk. De muziek was heel vernieuwend. Een heel sterke verbondenheid met een heel indrukwekkende tijd in m'n leven.
Ze werden al snel heel groot en in de massaliteit verloor ik ze op een gegeven moment. Als muzikant Vrienten altijd actief gebleven, groot bassist ook. Boe.
#4
Ik wist even niet meer dat ie al zo oud was.
Zag ie er nog best redelijk uit voor zo’n ouwe knakker.
Jammer dat ie heen is. Als puber helemaal grijs gedraaid.
#5
Die man had mijn familie (oma, tantes) ontmoet op de camping in Frankrijk (ik verzin dit ook niet) en is nog jarenlang als 'ie in de buurt was voor z'n shows thee gaan drinken met m'n oma. Altijd hartstikke aardige vent geweest. Heb hem nooit ontmoet, maar vroeger draaide m'n moeder het vaak in de auto. Eerste keer dat 'k daadwerkelijk verdrietig ben om de dood van een zanger.. Van de positieve kant, hij heeft meer achtergelaten dan de meeste mensen. Rust zacht man..
#6
Mijn eerste band waar ik fan van was, poster, lp"s.. naar een concert geweest .
Op school opgetreden met *Smoorverliefd* in playbackshow ..
Nog steeds een playlist ... Beste Nederlandse liedjes uit de jaren 80 ♡)
Top nummers !
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.