Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRIP DOE MAAR (henny vrienten)

RIP DOE MAAR (henny vrienten)

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
was ik een jaren 80 kindje mijn helden KUT hij is gewoon dood


Doe Maar - Alles Gaat Voorbij - YouTube
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helemaal grijs gedraaid bij ons vroeger. Mn vader zong 'pa' altijd voor ons en doet dat nu nog voor mijn kinderen. En mn dochter maakt dan de zin af: "En zeg U U U U U U!"
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#3
+1 Ik had echt helemaal geen geld voor niks maar wel een picture disk van 4US. Helaas verloren gegaan :(

Doe Maar was de eerste groep met nummers waar ik me als verloren puber jongetje aan kon relateren, de dingen benoemde zoals ze waren, dingen die ik op straat zag en beleefde, stil verlangen, solitude, escape, idk. De muziek was heel vernieuwend. Een heel sterke verbondenheid met een heel indrukwekkende tijd in m'n leven.

Ze werden al snel heel groot en in de massaliteit verloor ik ze op een gegeven moment. Als muzikant Vrienten altijd actief gebleven, groot bassist ook. Boe.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wist even niet meer dat ie al zo oud was.
Zag ie er nog best redelijk uit voor zo’n ouwe knakker.
Jammer dat ie heen is. Als puber helemaal grijs gedraaid.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die man had mijn familie (oma, tantes) ontmoet op de camping in Frankrijk (ik verzin dit ook niet) en is nog jarenlang als 'ie in de buurt was voor z'n shows thee gaan drinken met m'n oma. Altijd hartstikke aardige vent geweest. Heb hem nooit ontmoet, maar vroeger draaide m'n moeder het vaak in de auto. Eerste keer dat 'k daadwerkelijk verdrietig ben om de dood van een zanger.. Van de positieve kant, hij heeft meer achtergelaten dan de meeste mensen. Rust zacht man..
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste band waar ik fan van was, poster, lp"s.. naar een concert geweest .
Op school opgetreden met *Smoorverliefd* in playbackshow ..
Nog steeds een playlist ... :( Beste Nederlandse liedjes uit de jaren 80 ♡)
Top nummers !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."