dan zie je dat het lachgas gebruik wel degelijk een probleem aan het worden is....
Denk dat niemand ontkent dat het voor sommigen, met name jongeren, een groot probleem is met veel negatieve effecten in het verkeer en op straat.
Er zijn genoeg andere gebruikers, mezelf inclusief, die een paar keer per jaar ballonnen nemen in combinatie met iets anders voor een nog toffere ervaring.
Doen we niemand kwaad mee, uiteraard ook niet in het verkeer en rommel opruimen.
Daarom vind ik verbieden de meest slechte optie. Het blijft verkrijgbaar hoor, alleen wordt het nu illegaal en crimineel..
Een verbod lost niks op, zien we al jaren toch?
Maar nadenken over een betere oplossing? Bredere maatschappelijke discussie hierover? Betere voorlichting? Strengere leeftijdscontrole, registratie etc. etc.
Met onze politici? Mwah nee hoor. Oogkleppen op en doorgaan.
Verbieden is de sleutel tot succes.
Zet hem op!
Ik schaf nog wel wat tanks aan, komt helemaal goed (ook daarna als ze leeg zijn).