Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeknival: wederom een leuk feestje met aardige opkomst!

Teknival: wederom een leuk feestje met aardige opkomst!

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Ik ben tekno steeds meer gaan waarderen. Kan ook niet zo goed uitleggen wat er nou zo lekker aan is. Misschien juist dat zielloze waardoor je in een soort zweverige trance terecht komt

Ook dat duistere tintje vind ik wel lekker. En er moeten goed wat acid sounds in zitten haha
Klik om te vergroten...
Die 'acidsounds' ben ik ook wel fan van 'het 303 geluid', heb zelf thuis zo'n bakje staan TB-3..de goedkopere versie:).
Verder is het ook...sommige muziekstijlen die ik vroeger niet bijster interessant vond ben ik later ook meer gaan waarderen door er met een neutrale geest in te duiken en de ervaring mee te pikken. Maar hardcore/hardstyle/tekno... ik heb het geprobeerd met een neutrale geest maar het werkt helaas niet voor me, wie weet later misschien, zeg nooit nooit:kissingsmiling:

Maar heel de opzet... een zone creëren waarin mensen een bepaalde vrijheid kunnen ervaren, zichzelf kunnen zijn, samenhorigheid, respect,... vind ik wel een mooie insteek. Ff ontsnappen uit de wirwar van de maatschappij. Hier kan ik alleen maar achter staan.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben weer net te laat op de hoogte 😂

www.nu.nl

Ineens twintigduizend mensen in je weiland: grote illegale rave in Frans dorp

De afgelopen dagen zijn zeker 23.000 mensen neergestreken in het Franse dorp Villegongis voor een illegaal feest. De gasten worden, net als bij de illegale rave in België vorige maand, niet weggestuurd. Inmiddels zijn al zeker vijf feestgangers zwaargewond geraakt, schrijft de Franse zender...
www.nu.nl www.nu.nl
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zag het ook deze ochtend 😅 eerste dat ik dacht: amai 2e op korte tijd. Die gaan er nogal voor 😂
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oei @LucidLucy , wel jammer dat je dit niet eerder gedeeld hebt ! 😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
PinkFluffyUnicorn zei:
Zag het ook deze ochtend 😅 eerste dat ik dacht: amai 2e op korte tijd. Die gaan er nogal voor 😂
Klik om te vergroten...
Oh de harde kern viert 24/7 feest haha
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Oh de harde kern viert 24/7 feest haha
Klik om te vergroten...
Die zullen zich weinig aantrekken vd 3 maandenregel 🥲🤣🫣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Binnen 2 jaar is dit het nieuwe Tomorrowland 😁. Komt enkel maar groter dit Teknival.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Ok mr judgemental
Klik om te vergroten...
Dat is hoe ik die teknomuziek ervaar, ieder z´n ding toch. Wel vind ik de intentie van zulke feesten wel mooi
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Binnen 2 jaar is dit het nieuwe Tomorrowland 😁. Komt enkel maar groter dit Teknival.
Klik om te vergroten...
Tja met de ticketprijzen voor de legale festivals is het niet gek ook haha

Al waren dit soort Tekno feesten altijd al wel erg groot hoor. Dat is ook een beetje het idee, want dan kan het feest niet stilgelegd worden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooie crack junken partij
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
PinkFluffyUnicorn zei:
Die zullen zich weinig aantrekken vd 3 maandenregel 🥲🤣🫣
Klik om te vergroten...
Drie maanden lang doorfeesten? Dat doen ze wel hoor!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
De sfeer zal wel goed zitten maar die tekno muziek... heb nooit begrepen wat daar goed aan is. Ik vind het zo´n zielloze muziek. Hou ook wel van een illegaal feestje op z´n tijd maar dan eerder in de vorm van goatrance. Die muziek heeft een zekere diepgang en intelligentie dat wat teknomuziek mist imo.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
De sfeer zal wel goed zitten maar die tekno muziek... heb nooit begrepen wat daar goed aan is. Ik vind het zo´n zielloze muziek. Hou ook wel van een illegaal feestje op z´n tijd maar dan eerder in de vorm van goatrance. Die muziek heeft een zekere diepgang en intelligentie dat wat teknomuziek mist imo.
Klik om te vergroten...
Ok mr judgemental
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Ok mr judgemental
Klik om te vergroten...
Deze opmerking is extra komisch door je eerdere comment 😂

FredKroket zei:
Mooie crack junken partij
Klik om te vergroten...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
De sfeer zal wel goed zitten maar die tekno muziek... heb nooit begrepen wat daar goed aan is. Ik vind het zo´n zielloze muziek. Hou ook wel van een illegaal feestje op z´n tijd maar dan eerder in de vorm van goatrance. Die muziek heeft een zekere diepgang en intelligentie dat wat teknomuziek mist imo.
Klik om te vergroten...

Ik ben tekno steeds meer gaan waarderen. Kan ook niet zo goed uitleggen wat er nou zo lekker aan is. Misschien juist dat zielloze waardoor je in een soort zweverige trance terecht komt

Ook dat duistere tintje vind ik wel lekker. En er moeten goed wat acid sounds in zitten haha
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Deze opmerking is extra komisch door je eerdere comment 😂
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon een beetje tegendraads vandaag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."