#1
Die 'acidsounds' ben ik ook wel fan van 'het 303 geluid', heb zelf thuis zo'n bakje staan TB-3..de goedkopere versieIk ben tekno steeds meer gaan waarderen. Kan ook niet zo goed uitleggen wat er nou zo lekker aan is. Misschien juist dat zielloze waardoor je in een soort zweverige trance terecht komt
Ook dat duistere tintje vind ik wel lekker. En er moeten goed wat acid sounds in zitten haha
Verder is het ook...sommige muziekstijlen die ik vroeger niet bijster interessant vond ben ik later ook meer gaan waarderen door er met een neutrale geest in te duiken en de ervaring mee te pikken. Maar hardcore/hardstyle/tekno... ik heb het geprobeerd met een neutrale geest maar het werkt helaas niet voor me, wie weet later misschien, zeg nooit nooit
Maar heel de opzet... een zone creëren waarin mensen een bepaalde vrijheid kunnen ervaren, zichzelf kunnen zijn, samenhorigheid, respect,... vind ik wel een mooie insteek. Ff ontsnappen uit de wirwar van de maatschappij. Hier kan ik alleen maar achter staan.