#1
https://www.groene.nl/artikel/wakker-liggen-van-een-slaappil
1,2 miljoen mensen
, ik wist dat benzo's veel gebruikt werden, maar dit vind ik toch wel schrikken.
1,2 miljoen mensen
Marktwerking in de zorg 👎Ja echt he!
En dat artsen alleen recepten verlengen omdat ze GEEN TIJD hebben om te helpen afbouwen.
Zag het bij Hart van NL
Toch wel handig dat stigmatisering wordt aangepakt als neveneffect van de behandeling.Maar ik zie het ook op de pijnpoli van m'n moeder. Als mensen daar van hun medicatie af willen bouwen, hebben ze de kennis niet en wordt men doorverwezen naar de locale verslavingskliniek. Terwijl die pijnpatiënten zich helemaal niet identificeren als lokale junk en dus nogal schrikken van die verwijzing.
........tot ik besefte dat ik totaal verlamde en niks kon/wilde/durfde tijdens die C-PTSS “aanvallen”. (Ik denk dat o.a. @De Zandman precies weet wat ik bedoel).
Ala je het niet zelf kent is het noet uit te leggen hoe het voelt en hoe eng.Inderdaad @De Dunne ik weet precies wat je bedoelt!
Dat uitleggen van een soort van ziektebeeld, daar ben ik al lang mee gestopt.Ala je het niet zelf kent is het noet uit te leggen hoe het voelt en hoe eng.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."