#1
Volgens mij is Amerika sowieso pro Israël al jaren maar ik kan het mis hebben. Dus niet enkel Trumpie.
Ja, absoluut. Maar hij maakt het wel zeer bont.
Ook zijn VP keuze en zijn lachwekkende distantiëring van Project 2025 (waar een stuk of 30 van zijn oud medewerkers aan hebben meegewerkt) zijn toch wel zaken die hem alweer het meest slechte van het slechte maken.