Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSerieuze vraag.

Serieuze vraag.

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik denk, weet het dus niet zeker dat je na de 1ste gram die je rookt erna al ziek bent.
dan ben je natuurlijk wel niet zo lang ziek maar toch.
ma dat heb je met speed eig ook wel in het begin dat je da doet dat je u de dag erna vreselijk kut voeld.
maar toch het enige wat ik u kan aanraden is blijf er vanaf :wink:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Psykaholik bedankt voor het snelle antwoord, maar ben niet van plan om zelf de proef op de som te nemen. En inderdaad van amfetamines kan je wel degelijk ziek zijn. Heb al ervaring met heel uiteenlopende drugs. Maar heb haast geen ervaring met opiaten op een enkele keer na, (pijnstiller op voorschrift). En probeer een zo volledig mogelijk beeld te krijgen over het gebruik van heroïne.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op sommige websites van drugsvoorlichting heb ik gelezen dat men enkele weken van dagelijks gebruik aanhoudt als richtlijn, maar ik wordt al licht ziek na 3 à 5 dagen.

Tolerantie bouwt bij mij ook relatief snel op, moet voor hetzelfde ffect iedere dag ietsje meer nemen. Een paar dagen stoppen lost dit makkelijk op, maar ik heb ergens gelezen dat een redelijke dosis dextromethorfan de tolerantie terug brengt naar nul.

En drie dagen een gram per dag is wel erg veel voor een beginner, tenzij het kutkwaliteit is (enorm versneden).

Het prijsverschil tussen grote steden? Rotterdam en Antwerpen, 20 euro de gram. Fair price voor goeie kwaliteit. Maar een vriend van me uit Overijssel betaalt ook twintig de gram. Dit is denk ik een goede richtlijn voor de prijs. Eventueel betaal ik 25 euro als het goede dope is.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

fnea.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@ fneawognfkgln Bedankt voor de eerlijke en duidelijke uitleg. Heeft me een stuk vooruit geholpen.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe lang en hoeveel moet je gebruiken om lichamelijk verslaafd te worden?
Klik om te vergroten...
Moeilijke vraag. Het gaat eigelijk heel langzaam. Zo hang je eraan vast voor je het door hebt. In het begin heb je (bijna) geen ontwenningsverschijnselen. Als je enkele dagen na elkaar gebruikt zul je wel al wat voelen maar dat zijn nog niet de afkickverschijnselen die je hebt als je er echt aan hangt (lichamelijk verslaafd). Ik ga geen schatting maken (dat verschilt van persoon tot persoon) maar hoe langer je dagelijks gebruikt, hoe zwaarder de afkick zal zijn. logisch hé. :rolleyes:
't lukt me niet om hier een deftig antwoord op te geven. 't is m'n dag niet.

Ben ook op zoek naar het prijsverschil tussen grootsteden met veel gebruikers en meer gemeentelijke gebieden.
Klik om te vergroten...
Ik ga altijd naar de grootsteden om grotere hoeveelheden te kopen. Dan betaal ik tussen de 10 en 20 euro de gram. Waar ik nu woon vragen ze meestal 40 euro voor een gram.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
't lukt me niet om hier een deftig antwoord op te geven. 't is m'n dag niet.
Klik om te vergroten...

Jullie mogen eigenlijk gerust weten waarom het mijn dag niet is. 'k Ben nu alweer zolang van de bruine en gisteren heb ik over heel de dag een hele goeie gram bruine gesmoord. Gisteren voelde ik me natuurlijk heel goed maar vandaag voel ik me al heel de dag down. 'k heb natuurlijk geen lichamelijke afkickverschijnselen maar ik merk van mezelf dat ik vandaag pisnijdig ben. 'k moet me inhouden om niet steeds uit te vliegen. Kan ook wel te maken hebben met het feit dat er al heel de dag "waarom? waarom toch weer bruine?" door me hoofd spookt. 'k ga het proberen te houden bij deze ene keer en morgen m'n methadon weer wat verhogen.

nu ging het simpel om te verwoorden :P
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
needlefreak, dat heb ik ook. the day after ben ik heel pissig. zo ook vandaag, na gister. kan niks hebben.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
_____________________________________

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."